فلفل سیاه 50 گرمی موجب بهبود هورمون های تنظیم کننده اشتها می شود

هزاران سال است که مردم غذای خود را با فلفل مزه دار می کنند. توت های خشک کوچک در اصل از هند آمده بودند، اما در دوران باستان از طریق ارتباطات تجاری به امپراتوری روم راه یافتند. 

در شمال کوه‌های آلپ، فلفل احتمالاً بیش از 800 سال است که برای چاشنی غذاها استفاده می‌شده است. عادتی که باید ادامه دهید زیرا فلفل فوق العاده سالم است. 

مطالعات اخیر نشان می دهد که این فلفل سیاه 50 گرمی خوش طعم نه تنها می تواند آسیب های سلولی را ترمیم کند، عملکرد مغز را بهبود بخشد و احتمالاً از سرطان جلوگیری می کند.

فلفل همچنین تضمین می کند که برخی از مواد مغذی و مواد شفابخش بهتر جذب و مورد استفاده قرار می گیرند.فلفل مغز را سالم نگه می دارد!

فلفل سیاه 50 گرمی

به عنوان مثال، به موش‌هایی که از بیماری آلزایمر رنج می‌بردند، پیپرین داده شد که به آنها امکان داد تا تقریباً به اندازه همتایان سالم خود در پیچ و خم حرکت کنند.

ظاهراً در برابر بیماری نیز محافظت می کند در یک مطالعه دیگر روی جوندگان، عصاره پیپرین از تشکیل پلاک های آمیلوئیدی جلوگیری کرد. اینها قطعات پروتئینی هستند که در ایجاد آلزایمر نقش دارند.

اتفاقا، پیپرین سطوح 5-HTP را افزایش می دهد. 5-HTP پیش ساز ماده پیام رسان حس خوب سروتونین است که مغز فقط باید آن را تبدیل کند. بنابراین محققان تصور می کنند که فلفل دارای خواص ضد افسردگی است.

به نظر می رسد فلفل سیاه خاصیت ضد سرطانی دارد. مطالعات لوله آزمایش نشان داده است که پیپرین تکثیر  سلول های سرطانی سینه، پروستات و روده بزرگ را کاهش  می دهد و سلول های مهاجم را تشویق به مرگ می کند.

مطالعه دیگری در لوله آزمایش 55 ترکیب ادویه را مورد بررسی قرار داد و دریافت که پیپرین موثرترین درمان برای سرطان سینه سه گانه منفی تهاجمی است.

متأسفانه، باز هم، بیشتر مطالعات در کشت سلولی یا حیوانات انجام شده است. با این حال، تا زمانی که اثرات آن بر روی انسان مورد مطالعه قرار نگیرد، این مطالعات شواهد ارزشمندی را ارائه می‌دهند که نشان می‌دهد فلفل می‌تواند بسیار بیشتر از خوشمزه‌تر کردن غذای ما انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *