صابون لیفت ابرو اسنس

صابون ابرو از محصولات جدیدی است که برای حالت دادن ابرو از آن استفاده می‌کنند. شما به کمک صابون ابرو می‌توانید در کمترین زمان و با کمترین هزینه ابروهای خود را حالت داده و فرم زیبایی به ابروها ببخشید. برند معتبر اسنس essence نیز صابون ابرو اسنس (Essence Brow Soap) ابرو با کیفیت و قیمت مناسب تولید کرده است.این محصول علاوه بر لیفت و ایجاد فرم دلخواه ابروها، با دارا بودن رزماری در فرمولاسیون خود موجب تقویت و پرپشت شدن ابروها نیز می شود.طرز استفاده صابون لیفت ابرو اسنس به این صورت است که ابتدا سطح یک فرچه ابرو را توسط اسپری آب و یا اسپری فیکس نمدار می‌کنید، سپس فرچه را مستقیماً روی صابون لیفت کننده ابرو اسنس کشیده و ابروها ‌را توسط آن شانه کنید و به ابروها فرم دلخواه خود را دهید.ابرو های پرپشت صورت شما را شاداب تر و جوان تر جلوه میدهد. صابون لیفت ابرو اسنس لیفت کننده و پرپشت کننده ابرو میباشد که بدون ایجاد سفیدک،ابروهای شما را به فرم دلخواه درآورده و دارای ماندگاری 24 ساعته میباشد.

صابون لیفت ابرو اسنس

صابون ویتامین ث

صابون ویتامین ث صابون ویتامین C بدون اینکه پوست را خشک کند، عمیقاً باعث تمیزی منافذ پوست می‌شود و لکه های پوستی را نیز کم می‌کند. وجود میزان بالای ویتامین C خالص (15000ppm) و 10 نوع مولتی ویتامین در این محصول، رنگ پوست را روشن و شفاف می‌کند و به پوست های کدر و دارای لکه جلوه ای سالم و درخشان می‌دهد. استفاده از صابون های معمولی در درازمدت موجب حساس شدن پوست می‌شوند؛ اما صابون ویتامین C سام بای می کاملاً فاقد مواد حساسیت‌زا و التهاب‌آور می‌باشد و براساس بالاترین استانداردها تهیه شده است و برخلاف صابون های معمولی فاقد مواد شیمیایی مضر می‌باشد.

فواید: عصاره گل بابونه به تسکین و یکدست کردن پوست کمک می‌کند. حباب های غنی از ویتامین باعث پاکسازی عمیق منافذ پوست می‌شوند. یک صابون طبیعی فاقد افزودنی های مصنوعی و مواد مضر که برای پوست های حساس نیز مناسب است. حاوی گلیسیرین طبیعی، روغن هسته انگور و روغن میوه‌ گل سرخ (رزهیپ) که باعث حفظ رطوبت پوست می‌شود. صابون ویتامین C سام بای می حاوی ویتامین ها، روغن ها و مواد تشکیل دهنده طبیعی روشن‌کننده، مرطوب کننده و تسکین دهنده پوست است.

صابون ویتامین C پوست را طی سه مرحله تمیز می‌کند: از بین بردن آلودگی ها و ناخالصی های پوست تغذیه پوست با ویتامین ها رطوب رسانی

نحوه استفاده: صابون ویتامین C را به آرامی به پوست نمدار بزنید و چند دقیقه ماساژ دهید. سپس با آب ولرم شستشو دهید. صابون های طبیعی در تماس با آب به آسانی ذوب می‌شوند؛ بنابراین بهتر است صابون ویتامین C را در محفظه ای مناسب نگهداری کنید.

صابون کودک چیکو کد 2855 وزن 100 گرم

صابون کودک چیکو کد 2855 وزن 100 گرم این برند بیش از ۵۰ سال است که مشغول به کار است و به افتخار اولین فرزند بنیانگذار آن یعنی انریکو کاتلی، چیکو (به زبان ایتالیایی کیکو) نامگذاری شد و به عنوان هسته مرکزی مجموعه آرتسانا شروع به کار کرد. آرتسانا نه تنها در زمینه محصولات کودکان، بلکه در زمینه تولید سوزن‌های تزریق با کیفیت و دماسنج‌های بالینی بسیار فعال است. علاقه بیش از حد پیترو کاتلی، موسس این مجموعه، به سلامت فردی افراد باعث شد تا وی محصولات مراقبت از کودکان را برای محدوده سنی نوزادان تا نونهالان تولید و ارائه کند. در حال حاضر چیکو محصولات خود را در ۶ قاره و بیش از ۱۲۰ کشور در سراسر جهان به فروش می‌رساند.برای مهیا کردن یک حمام بی عیب و نقص برای کودک، صابون از اقلامی است که انتخاب نوع باکیفیت آن می تواند باعث اشتیاق بیشتر کودک به حمام رفتن شود. صابون گیاهی کودک چیکو از سری محصولات با کیفیتی است که علاوه بر نشاط کودک به دلیل رایحه و تناسبش با پوست، نرم کنندگی و در عین حال تمیز کنندگی فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. صابون گیاهی کودک چیکو از مواد 100درصد طبیعی ساخته شده و در آزمایشگاه های معتبر اروپا به تایید استانداردهای مختلف و معتبر رسیده است. این صابون فاقد هرگونه ترکیبات شیمیایی، رنگ، الکل و… بوده و قابل استفاده از بدو تولد نوزادان می باشد.

صابون چیکو دارای PH خنثی

مناسب برای نوزادان از بدو تولد

دارای منشاء گیاهی بدون ایجاد حساسیت

از تماس صابون با چشم کودک خودداری شود

فرمولاسیون غنی شده با گلیسیرین جهت نرمی و لطافت

صابون چیکو مناسب بدن , دست , صورت می باشد

مناسب برای :پوست خشک , پوست حساس , پوست معمولی

صابون شکوه

صابون شکوه صابون بهداشتی و آرایشی شکوه مناسب برای پوست های حساس و مصرف روزانه می باشد. رایحه ی دل انگیر این صابون حس نشاط و سر زندگی را در هر استحمام برای شما به ارمغان می آورد.صابون های آرایشی بهداشتی شکوه با وجود رایحه های مختلفی در روند ساخت خود؛ بسته بندی و روانه بازار مصرف می شوند. صابون سفید شکوه یکی از صابون های آرایشی بهداشتی این برند معتبر می باشد. همزمان با باز کردن بسته بندی کاغذی صابون سفید شکوه؛ عطر رزهای سفید در فصای اطراف می پیچد و این رایحه ی مطبوع روح را نوازش می کند. رایحه ی به کار رفته در صابون سفید شکوه آن را به یک صابون تمام عیار آرایشی زیبایی تبدیل می کند. خواص درمانی ویژه ای برای این صابون از جانب تولید کنندگان ذکر نشده است. البته می توان روی صابون سفید شکوه به عنوان یک مرطوب کننده ی پوست حساب کرد. در ضمن خاصیت آنتی باکتریال صابون سفید شکوه آن را به صابون خوبی برای پاکسازی پوست بدل کرده است.

صابون مراغه معروف ترین صابون سنتی کشور بوده و سوغاتی اصلی و ارزشمند این شهرستان به حساب می آید که همچنان مورد اقبال مصرف کنندگان با رویکرد سنتی می باشد. ترکیب چربی حیوانی بو گیری شده و ترکیبات قلیایی و همچنین عصاره روغن نارگیل و روغن تالو در صابون گیاهی حمام طرح مراغه شکوه خواص تمیز کنندگی با قدرت بالا، نرم و مرطوب کنندگی و همچنین روشن کنندگی پوست را به ارمغان می آورد. این صابون محصولی از شرکت شکوه می باشد و ضمن حفظ کیفیت نمونه ی سنتی به صورت کاملا بهداشتی تولید می گردد و رایحه ی بسیار مطبوعی دارد.انواع صابون شکوه ایرانی به صورت بسته بندی تکی یا ۵ عددی به بازار عرضه می شوند که هر کدام کاربردها و موارد مصرف خاص خود را دارند. از نظر رنگبندی نیز با توجه به ترکیبات و مواد اولیه تنوع زیادی دارند. به عنوان مثال صابون های آرایشی بهداشتی در رنگ های سفید، صورتی، آبی، بنفش و سبز و کرمی قابل تهیه هستند. قیمت فروش هر کدام از این صابون ها تفاوت های چندانی با یکدیگر ندارند چرا که مواد اولیه تولید آنها تقریباً یکسان و با اندکی تغییر در رایحه هستند. برای خرید و فروش صابون شکوه اصل، شناخت تامین کنندگان و نمایندگان پخش این برند اهمیت زیادی دارد.

انتخاب صابون مناسب یکی از عواملی است که سلامت پوست شما را در دراز مدت تضمین می کند، صابون سازگار با پوست شما باعث نرمی و لطافت پوست شده و از خشکی آن جلوگیری می کند. صابون شکوه مدل go fresh در بسته بندی 90 گرمی از جمله صابون های جامد مناسب برای دست، صورت و بدن می باشد.این صابون با دارا بودن خاصیت نرم کنندگی و رایحه ی عالی به پاک شدن پوست شما کمک می کند. علاوه بر این، قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی آن یکی از ویژگی های این محصول به شمار می رود. شما می توانید انواع شامپو ، محصولات مراقبت و پاکسازی پوست و یا سایر محصولات موجود در سایت را فروشگاه نی نی جور به صورت آنلاین خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره می توانید از طریق اینستاگرام و یا تماس تلفنی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. قطعا کارشناسان ما مناسب ترین گزینه را با توجه به نیاز و بودجه شما در اختیارتان قرار خواهند داد.

صابون تریاک دیجی کالا

صابون تریاک دیجی کالا صابون تریاک محصولی بسیار قدیمی و فوق العاده موثر برای از بین بردن جوش ها و لک های صورت می باشد. این محصول خواص بسیار زیادی برای پوست دارد. صابون های تریاک لطیف کننده ترمیم کننده و عمیقا پاک کننده است و جوش های سر سیاه و خال های ریز را ناپدید میکند. این صابون موجب از بین رفتن جوش و جای جوش و حتی جای جوش های قدیمی شده به علاوه دارای قابلیت شفاف کردن پوست و روشن کردن آن تا ۲درجه می باشد.این صابون لطیف کننده می باشد و پوست را به صورت کامل تمیز می کند صابون تریاک باعث ازبین رفتن جوش های سر سیاه می شود و باعث شادابی پوست می شود در جلوگیری از پیری زودرس بسیار کاربرد داردصابون تریاک اصل یک محصول شگفت انگیز و خارق العاده می باشد که به شما کمک می کند مدت زمان بیشتری جوان باشید و جوان بمانید.شما می تونید با خرید صابون تریاک اصل به آنچه می خواهید دست یابد و پوستی جوان و شاداب و روشن و شفاف داشته باشید. این صابون دارای عصاره تریاک است اما به سبب آنکه کلمه تریاک اکثراً افکار را به سمت اعتیاد و زیان می برد ممکن است مخاطب در خوبی و مرغوبیت محصول شک کند اما لاز است بدانید که هر چیزی بعد مثبت و منفی دارد و چه بهتر که بعدهای مثبت را جهت رفع نیازهای خود استفاده کنیم و بعد منفی را کمرنگ کنیم. از عصاره تریاک در ساخت بسیاری از داروها و مواد شوینده مثل شامپو و صابون، کرم و … استفاده شده است.

خواص : شفاف کننده پوست

روشن کننده پوست تا ۲ درجه

رفع لک، کک و مک و آفتاب سوختگی

رفع لک های ماندگاری که در اثر جوش ایجاد شده اند

از بین برنده جای اسکار های برجا مانده بر روی پوست

نرم کننده قوی پس از هر بار استفاده از صابون تریاک

دارای خاصیت از بین برندگی چروک صورت و جلوگیری از ایجاد چین و چروک

رفع لکه های سیاه ناشی از ماه گرفتگی یا اپیدرمتیک

این صابون را شما می توانید به طور متوسط یک بار در روز استفاده کنید حال چه برای صورت یا هر نقطه ای از بدن باشد. لازم به ذکر است که شما می توانید این صابون را با هر صابون و شامپوی دیگری مصرف کنید. این صابون تنها محصولی است که استفاده مکرر از آن ضرری ندارد و شما می توانید به عنوان محصولی همیشگی از آن استفاده کنید. در هنگام استفاده از صابون تریاک سعی کنید از آب ولرم استفاده نمایید. بعد از مالیدن صابون به صورت، حدود ۵ دقیقه صبر نمایید که صابون روی صورت حالتی خشک به خود گرفته، بعد صورت خود را بصورت کامل شستشو نمایید به طوری که اثری از صابون روی صورت نماند به این نکته توجه فرمایید که شب ها قبل از خواب از این محصول استفاده نمایید. حسن استفاده از این محصول در این زمان، راحت تر نفس کشیدن منافذ پوست بعلت عدم استفاده ی بانوان عزیز از وسایل آرایشی می باشد. همچنین بعلت خاصیت لایه برداری پوست در زمان شروع تا اتمام استفاده از صابون تریاک، به هنگام رفتن به زیر آفتاب، حتما از کرم های ضد آفتاب اصلی استفاده نمایید.

صابون 9 گیاه

صابون 9 گیاه صابون ۹ گیاه گل سیتو مناسب پوست های خیلی چرب و آکنه ای است و حاوی مواد روغن تی تری (درخت چای)، روغن اسطوخودوس، روغن جوانه گندم، روغن علف لیمو، روغن لیمو، روغن رزماری، روغن برگاموت، روغن بابونه و روغن زیتون است.در ساخت صابون ۹ گیاه گل سیتو علاوه بر عصاره ها و روغن های گیاهی؛ افزودنی های مجاز دیگری نیز به کار رفته است. اما صابون ۹ گیاه گل سیتو هنوز به عنوان یک صابون گیاهی شناخته می شود. ویتامین E که در این صابون وجود دارد باعث حفظ رطوبت پوست شده و از پیری زودرس جلوگیری به عمل می آورد. شفافیت پوست پس از شستشو با این صابون چندین برابر شده؛ از التهابات پوستی جلوگیری کرده و در نتیجه تأثیر مستقیمی در نرم کنندگی پوست صورت و زیبایی آن خواهد داشت. برای پوست های چرب قابل استفاده می باشد تا چربی های بیش از حد پوست را از بین ببرد و پوست صورت را پاک و شفاف کند. در آخر می توان به خواصی چون؛ آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال صابون ۹ گیاه گل سیتو نیز اشاره کرد.

معرفی خواص روغن های به کار برده شده در صابون 9 گیاه گل سیتو به شرح زیر می باشد:

روغن زیتون: حاوی ویتامین E، جلوگیری از سبوره شدن پوست، نرم کننده و مرطوب کننده پوست

روغن لیمو: پاک کننده پوست از چربی، سفت کننده پوست، مناسب جهت پوست های خیلی چرب

روغن جوانه گندم: غنی از ویتامین E، آنتی اکسیدان، جلوگیری از پیری زودرس پوست

روغن علف لیمو: آنتی سپتیک، آنتی باکتریال، تسکین دهنده پوست

روغن اسطوخودوس: آنتی باکتریال قوی، تسکین دهنده و التیام بخش پوست

صابون نه گیاه گل سیتو حاوی مواد با خواص زیر است. حاوی روغن پالم، اسید چرب نارگیل، روغن رزماری، روغن تی تری، روغن زیتون، روغن لیمو، روغن جوانه گندم، روغن برگاموت، روغن لاواندر، روغن لمون گراس، عصاره بابونه و …

شرایط نگهداری: دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس کودکان قرار دهید.

برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *