صابون گوگرد 7 گیاه برای قارچ

دلیل اینکه گوگرد دارای خاصیت میکروب کشی و قارچ کشی قوی است و ویژگی های مناسبی برای استفاده بر روی پوست دارد, از آن برای تولید صابون جهت مصارف خاصی استفاده می شود.

صابون گوگرد ۷ گیاه در تقویت مو و رفع شوره سر و همچنین رفع جوش صورت و سفیدی و لایه برداری پوست موثر است.

صابون گوگرد برای شستشوی بدن است و فواید سلامتی فراوانی دارد این مزایا می توانند از درمان اختلالات پوستی تا تمیز کردن بدن موثر باشد. صابون گوگرد در شامپوها، لوسیون ها،پماد ، صابون، کرم و ژل موجود است.

دانستن مزایای این صابون در تعیین این که آیا استفاده از آن بهترین انتخاب است مهم است. گوگرد کانی زرد رنگی است اگر چه نام این عنصر شیمیایی ما را به یاد باروت، کبریت، می اندازد اما این ماده معدنی کاربرد های دیگری دارد.

به خاطر خواص ضد قارچ و ضد باکتری آن اغلب به عنوان ماده معدنی درمانی یاد می شود این روش توسط رومیان باستان و چینی ها برای درمان زخم ها و بیماری های پوستی از زمان های بسیار دور استفاده می شده است.

و به عنوان جز فعال در اغلب صابون های دارویی و دیگر محصولات مراقبت از پوست به کار می رود. بیماری های پوستی متعدد که ناشی از عمل باکتری ها و قارچ ها هستند را می توان از طریق کاربرد موضعی این صابون درمان کرد.

متخصصان پوست اغلب استفاده آن را برای کاهش علایم برخی بیماری های پوستی توصیه می کنند. با وجود بوی تند و زننده آن، یک قالب صابون گوگرد فواید سلامتی زیادی برای پوست به دلیل خاصیت ضد عفونی کنندگی ، ضد قارچی و ضد باکتری به ارمغان می آورد.

خواص صابون گوگرد ۷ گیاه :

  • ضد شوره سر
  • ضد آکنه و جوش صورت
  • متعادل کننده چربی پوست
  • کراتولیتیک (لایه بردار)
  • ضد باکتری، ضد قارچ و ضد التهاب
  • ضد عفونی کننده در تحریکات جلدی
  • درمان روزاسه (بروز قرمزی و جوش روی گونه ها ،پیشانی ،چانه ،بینی ،پوست کف سر ،گردن و گوش ها)
  • ضد گال موضعی (دفن موجودات ریز میکروسکوپی زیر پوست که موجب ایجاد خارش ،سوزش و بروز حساسیت می‌شود.

صابون گوگرد 7 گیاه برای قارچ

صابون وارنبو

صابون وارنبو با توجه به عنایت خداوند و حمایت از نیروهای پر تلاش برند صابون وارنبو توانسته است موفق به کسب نشان های استاندارد جهانی در بخش سلامت و بهداشت گردد.

این شرکت با به روز ترین دستگاه های تولیدی سعی در کمک به رشد اقتصادی کشور دارد. در کنار ارائه محصولات درجه یک به بازار داخلی، با دریافت گواهینامه های سلامت در بخش بین المللی موفق به ارسال محصولات به کشور های درخواست کننده شده است.

از محصولات پر فروش آن به صابون عسل وارنبو می توانیم اشاره کنیم که یکی از مشخصه های اصلی در تولید محصولات این شرکت استفاده از مواد طبیعی به جای طعم دهنده و اسانس های مصنوعی می باشد.

بسته بندی های این محصول اکثرا در اندازه های 100 گرمی می باشند. صابون ها بر پایه ترکیبات شیمیایی پدید می آیند. به گونه ای که چون در تولید آن ها از چربی طبیعی استفاده می شود، یک نمونه غیر حلال نام دارند. با تغییرات در ساختار آن ها می توانید موجب حل شدن آن ها در آب شوید.

صابون عسلی ، محصول جدیدی هست که علاوه بر عسل،حاوی ژل رویال و آلوئه ورا و همچنین ۱۰% کرم نرم کننده می‌باشد. بسیار لطیف و خوش عطر است و برای انواع پوست‌های چرب، خشک و معمولی مناسب است.

  • موارد مصرف:
  • نرم کننده و شفاف کننده پوست
  • آبرسان و افزایش رطوبت پوست
  • شادابی و درخشندگی پوست
  • قابل استفاده برای دست و صورت

صابون دورو 6 4 عددی

صابون دورو 6 4 عددی گروه محصولات دورو (Duru) در سال 1967 در ترکیه راه‌اندازی و تاسیس شد. این کمپانی با بیش از نیم قرن تجربه با هدف بهداشت و مراقبت از پوست ایجاد شد تا شادی را به روال پاکسازی شما و خانواده تان برساند.

تمامی تلاش این کمپانی بر این اساس است که پاک‌ کننده ‌ای را با پشتکار و اشتیاق تولید کند که علاوه بر جلب رضایت مشتری، حس خوب و دلپذیر پاکیزگی پوست را به شما القا کند.

امروزه محصولات این شرکت به بیش از 100 کشور جهان صادر می‌شود و همچنان به رشد و توسعه خود ادامه می‌دهد تا نهایت لذت پاکی و لطافت پوست را برای میلیون‌ها مصرف‌کننده در سراسر جهان هر سال به ارمغان آورد. ما به شما یکبار استفاده و خرید محصولات دورو (Duru) را پیشنهاد می‌کنیم

صابون دورو حاوی عصاره عسل و گل همیشه بهار، شوینده ای ملایم برای انواع پوست می باشد. این محصول پوست شما را از حساسیت و تحریک های محیطی محفوظ داشته و باعث لطافت و نرمی آن می شود.

علاوه بر رایحه آرامبخش ،این محصول با رطوبت رسانی به پوست سبب افزایش نرمی و خاصیت انعطاف پذیری پوست می‌شود که همین امر موجب جوانی و احیای پوست می گردد. گل همیشه بهار دارای خاصیت ضد التهابی می باشد.

بسیاری از پوست های حساس به دلایل مختلفی از جمله اگزما و حساسیت های مختلف به التهاب و خارش منجر می شوند، گل همیشه بهار با تسکین دادن پوست می تواند از التهابات پوستی بکاهد. علاوه بر این عسل ترکیبی از مواد مغذی، آنتی‌اکسیدان‌ها و عناصر شفابخشی‌ است که می‌تواند به سلامت پوست شما کمک کند.

صابون نارگیل

صابون نارگیل صابون نارگیل یک معجزه بهداشتی برای پوست و مو به شمار می رود , نارگیل یک عنصر باورنکردنی موجود در طبیعت است و قرن ها به دلیل مزایای بهداشتی و سلامتی اش مورد استفاده قرار گرفته است و از این رو صابون نارگیل که تمام فواید نارگیل را دارد بر روی پوست معجزه می کند و برای پوست و مو مزایای فراوانی دارد.

صابون نارگیل خالص برای درمان هر گونه مشکل پوستی موثر است و شستشوی بدن و مو با صابون نارگیل راهی موثر برای استفاده از شیر نارگیل و روغن نارگیل برای سلامت پوست ومو است.

این محصول حاوی مقدار زیادی اسید چرب مانند لوریک، کاپریلیک و اسید کاپریک است ک رطوبت و هیدراتاسیون پوست کدر و خسته را تامین می کند. بر خلاف صابون های معمولی، صابون نارگیل پوست شما را خشک نمی کند، بلکه صورت را پاکسازی می کند.

این صابون خاصیت جوان کننده پوست را دارد که می تواند رطوبت از دست رفته پوست را با تجدید سلول های پوست تامین کند. در نتیجه، به شما یک پوست فوق العاده نرم و صاف هدیه می کند.

استفاده از آن یک راه عالی برای جلوگیری از آکنه است. صابون نارگیل حاوی اسیدهای چرب است که دارای ترکیبات ضد میکروبی هستند که درجلوگیری و درمان آکنه موثر هستند.

خواص صابون نارگیل

1-مرطوب کننده عمیق پوست

2- جلوگیری از بروز آکنه و درمان آن

3- مناسب برای پاکسازی پوست

4- لکه ها را محو می کند

5- درمان پوست آسیب دیده

صابون جوانه گندم

صابون جوانه گندم جوانه گندم یک مکمل غذایی پرارزش و سرشار از ویتامین E و ویتامین‌های گروه B است. ویتامین E امروز به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می‌شود. سلنیوم و منیزیوم موجود در جوانه گندم، در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان موثر شناخته شده است.

به اعتقاد برخی از متخصصان پوست، مو و زیبایی، صابون جوانه گندم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است. همچنین کسانی که از یبوست، خستگی و بی حالی، کلسترول بالا و درد‌های عضلانی رنج می‌برند، باید از این ماده غذایی کمک بگیرند.

ویتامین A موجود در جوانه گندم باعث افزایش قوه بینایی، سرعت رشد کودکان، شادابی پوست و سلامت ریه و گلو می شود. همچنین جوانه گندم در رفع بی‌خوابی، بروز یائسگی زودرس، اختلالات قلبی و دیابت هم می‌تواند مفید و مؤثر باشد. جوانه گندم با داشتن خاصیت آنتی‌اکسیدان قوی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترمیم بافت آسیب‌دیده، خشکی پوست و برطرف نمودن جوش و جای جوش و لک از پوست می‌باشد.

در سنین بالا به علت تحرک کمتر، نیاز بدن به انرژی کاسته شده، ولی در مقابل نیاز به ویتامین ها، املاح و پروتئین افزایش می یابد. با مصرف جوانه های مختلف می توانید مقدار قابل توجهی از ویتامین های ب را به بدن برسانید.

توجه به این موضوع که تامین ویتامین های ث و ای، بتاکاروتن و سلنیوم می تواند از اکسیداسیون چربی ها در بدن جلوگیری کند و نیز تأمین منیزیم می تواند فشار خون را کنترل نماید، به نقش مهم جوانه ها و گنجاندن آنها در برنامه غذایی روزانه بیشتر پی می بریم.

صابون جوانه گندم با داشتن عصاره جوانه گندم، به پاک‌کردن چربی اضافی از روی پوست و شست و شوی عمیق آن کمک می‌کند. همچنین جهت ویتامینه کردن پوست، حاوی ویتامین E، از بین برنده جوش صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صابون طلای سفید

صابون طلای سفید

صابون طلای سفید چه ویژگی هایی دارد: ضد چین و چروک ضد پیری مرطوب گننده بسیار عالی احیا کننده پوست ضد باکتری ضد قارچ این صابون به دلیل ویتامین ها و خواصی که دارا می باشد یک صابون کاملا درمانی است و شما با استفاده از این صابون به هیچ عنوان پوستی چروک و پیر نخواهید داشت.

مرطوب کنندگی این صابون نسبت به صابون های دیگر بسیار بالا می باشد و برای تمام پوست ها مناسب است. بهتر است که از این صابون برای احیا و بازسازی پوست استفاده شود. اگر پوست شما در اثر مصرف مواد آرایشی صدمه دیده نگران نباشید با صابون طلای سفید ( شیر الاغ ) می توانید همه چیز را جبران کنید و پوست زیبای خود را دوباره بازیابید.

اگر پوستی قرمز و حساس دارید صابون طلای سفید به شما کمک می کند التهابات پوستی شما برطرف شود و پوست شما را آرام می کند. این صابون برای انواع پوست ها مناسب است و می توانید روزانه از این صابون استفاده کنید. صابون سفید را 2 باردر روز استفاده کنید و نتایج اعجاب انگیز آن را به صورت کامل ملاحضه کنید.

صابون سفید را دشمن پیری و ضد سن می نامند چرا که شما استفاده از این صابون پوستی همیشه جوان خواهید داشت. این صابون بدون استفاده از مواد شیمیایی ساخته شده و مواد آن کاملا ارگانیک است در نتیجه شما می توانید با خیال راحت تر از این صابون استفاده کنید. صابون طلای سفید از مواد اولیه مرغوب و بهترین روغن های درمانی تهیه می شود.

  • صابون طلای سفید چه ویژگی هایی دارد
  • ضد چین و چروک
  • ضد پیری
  • مرطوب گننده بسیار عالی
  • احیا کننده پوست
  • ضد باکتری
  • ضد قارچ

صابون سینثول

صابون سینثول صابون سینثول که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود. این محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است که دارای خواص زیادی برای پوست میباشد.

صابون سینثول با خواصیت،درمان آکنه،رفع خشکی پوست،از بین بردن لکه‌ های قهوه‌ای مایل به زرد،رفع چین و چروک پوست صورت این محصول در کشور امارات تولید و بسته بندی شده است.

در کشور ما بخاطر قیمت و اثرپذیری بالا مصرف کننده گان زیادی دارد صندل، یکی از درختان خوشبوی جنس صندل می‌باشد. گونه‌های این درخت در نپال، جنوب هند، سریلانکا، هاوایی، جزایر اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا یافت می‌شود.

از چوب صندل هم به‌عنوان ماده خوشبوکننده و هم در نجاری استفاده می‌شود. چوب صندل برای پوست و زیبایی چوب صندل و روغن آن در طب چینی کاربرد درمانی فراوانی دارد

از جمله درمان ناراحتی های گوارشی، سرفه، ناراحتی گلو، اضطراب و افسردگی، در بهداشت پوست نیز برای برطرف کردن خشکی، ترک پوست، جوش‌های ریز و آکنه، از آن استفاده می‌شود. پودر چوب صندل یک ماده طبیعی است که به شیوه‌های مختلفی برای درمان و زیباسازی پوست استفاده می‌شود.

ویژگی های این محصول :

  • ضدعفونی کننده طبیعی
  • مرطوب کننده پوست
  • خواصیت ضدپیری
  • جلوگیری از بوی بد بدن
  • بازسازی پوست آفتاب سوخته
  • محصول امارات

صابون نوباکتر

صابون نوباکتر صابون ضد جوش نوباکتر اوسرین مناسب افرادی‌ است که پوستی چرب و مستعد آکنه داشته و با معضل جوش و جای جوش مواجه هستند. اگر به دنبال صابون ضد جوش بدن می گردید استفاده از این محصول به شما توصیه می شود زیرا علاوه بر صورت برای بدن نیز قابل استفاده می باشد.

فرمولاسیون این صابون ضد جوش قوی به گونه‌ای است که از خشک شدن بیش از حد پوست جلوگیری کرده و مرطوب کننده قوی پوست به حساب می آید. کارایی صابون نوباکتر به حدی بالاست که با جمع کردن منافذ باز پوست سبب کنترل چربی اضافی سطح پوست شده و مانع از بروز جوش‌های زیر پوستی و آکنه می‌گردد.

از سوی دیگر ضد حساسیت و ضد باکتری بوده و از براق شدن پوست بر اثر چربی پیشگیری می‌کند. همچنین پس از درمان جوش، هیچگونه جای لکه‌ و آثار جوش باقی نمی‌گذارد. کیفیت این محصول بسیار بالاست و تا کنون در مورد عوارض صابون نوباکتر چیزی گزارش نشده است.تنها توصیه می شود در نواحی اطراف چشم از این صابون استفاده نکنید.

ویژگی‌های صابون نوباکتر :

– ضد جوش

– ضد التهاب

– مرطوب کننده

– آنتی باکتریال قوی

– درمان آکنه صورت و بدن –

جمع کننده منافذ باز پوست

– کنترل کننده میزان ترشح چربی

– جلوگیری از خشکی و کشیدگی

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وب سایت از انواع محصولات با کیفیت و ارگانیک بهره مند شوید و پوستی زیبا داشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *