صابون صندل اصل چوب

صابون سینثول که در کشور ما به عناوین صابون صندل ، صابون زردچوبه هم شناخته میشود. این محصول برگرفته از عصاره چوب سندل است که دارای خواص زیادی برای پوست میباشد.

صابون سینثول با خواصیت،درمان آکنه،رفع خشکی پوست،از بین بردن لکه‌ های قهوه‌ای مایل به زرد،رفع چین و چروک پوست صورت این محصول در کشور امارات تولید و بسته بندی شده است.

کاربرد صابون صندل:

تنظیم چربی پوست

باز کردن جوش های سرسیاه پوست

مرطوب کننده پوست

کاهش تعریق

بازسازی پوست های آفتاب سوخته

خاصیت ضد پیری

خاصیت ضد چروک

از بین بردن بوی بد بدن

ضدعفونی کننده طبیعی

درمان آکنه

رفع خشکی پوست

از خواص چوب صندل می توان به ضد تعریق بودن و ضدعفونی کنندگی آن اشاره کرد.در فصل های گرم سال که همه افراد عرق می کنند ،چوب صندل باعث کاهش تعریق بدن می شود.

صابون صندل اصل چوب

صابون حکمت

صابون حکمت استفاده از سفید آب یکی از روش های سنتی و قدیمی برای شست و شو صورت و استحمام در میان ایرانیان است. البته که مدتی است مصرف سفید آب به حداقل رسیده است. اما کافی است که از خواص شگفت انگیز سفید آب برای لایه برداری پوست و زیبایی پوست آگاه شوید؛ تا دوباره مصرف سفید آب را از سر بگیرید.

سفیداب به جز لطافت پوست باعث بهتر تمیز شدن پوست می‌شود. سفیداب بهترین لایه‌ بردار طبیعی است که می‌تواند جایگزین خوبی برای انواع ماسک‌های لایه‌ بردار باشد. سفیداب با پاک کردن سلول‌های مرده باعث می‌شود تا به قول معروف پوست‌مان نفس راحت بکشد.

در طول روز میلیون‌ها سلول بر اثر فعالیت می‌میرند و باید از روی پوست بدن پاک شوند. بهترین راه این است که هنگام استحمام مقداری سفیداب بر روی پوست‌مان بمالیم تا سلول‌های جدید بتوانند رشد کنند و باعث زیبایی پوست شوند.

صابون برگردون

صابون برگردون صابون برگردون، شوینده ای سنتی با قدمت حدودا 150 ساله و بهترین جایگزین برای شامپو و صابون های خارجی و شیمیایی می باشد. این صابون به علت سنتی بودن آن؛ نسبت به دیگر شوینده ها، صابون ایده آلی برای شستشوی بدن و موی سر محسوب میشود.

این صابون که به صورت سنتی و نیمه صنعتی تولید می شود، به رغم رواج صابون های صنعتی همچنان به عنوان شوینده اصلی در خانه های مردم بومی کشور مورد استفاده قرار می گیرد. صابون برگردون به علت دارا بودن PH مناسب و میزان اسید کنترل شده آن حساسیت های پوستی را از بین برده و پیاز موی سر را تقویت می کند.

تن و موی افراد پس از شستن با این صابون، نرم و لطیف می شود و از شوره و خشکی پوست نیز خبری نیست و علاوه بر آن ماندگاری و کیفیت این صابون بیش از 10 سال است و هر چه صابون کهنه باشد ارزش شویندگی آن بیشتر می شود.

*موارد مصرف:

مناسب آقایان و خانم ها با پوست و موی چرب و نسبتا چرب

شستشوی بدن و موی سر

**خواص و فواید:

درمان خارش

درمان شوره

درمان ریزش موی سر

ترکیبات:

چربی حیوانی (معمولا پیه گوسفند)

سود سوز آور

**تذکر: برای افراد با پوست و موی خشک مناسب نمیباشد.

صابون چای سبز

صابون چای سبز چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان برای محافظت از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد که باعث پیری زودرس می شوند. مناسب برای انواع پوست است. صابون حاوی چای سبز؛ خاصیت ضد باکتری و زیبایی پوست را تشکیل می دهد. صابون چای سبز؛ سرشار از آنتی اکسیدان است و پوست شما را نرم ، لطیف و با درخششی سالم می کند.

نوشیدن چای سبز به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی که بدن ما را از منابع سرطان پوست، پیری و التهاب محافظت می کند، فواید زیادی برای پوست به همراه دارد. از مزایای تغذیه ای چای سبز می توان به ویتامین A ، ویتامین C ، منیزیم ، سلنیوم ، روی و بسیاری دیگر اشاره کرد. بنابراین، استفاده از آن در یک صابون چای سبز یک مراقبت از سلامتی طبیعی است. مشخص شده است که آنتی اکسیدان ها برای سلامت سلول بسیار مفید هستند زیرا ECGC می تواند از پوست شما در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد که باعث پیری زودرس می شوند، محافظت کند.

حتی مشخص شده است که چای سبز برای سلولهای سرطانی پوست مفید است. در حالی که ادعا نمی کنیم صابون چای سبز دارای خاصیت مستقیم نوشیدن چای سبز است، اما مطمئناً نمی تواند صدمه ای بیندازد. بعد از هر بار استفاده، پوست می تواند رطوبت را بهتر حفظ کند، که می تواند احتمال خشکی، خارش و سایر تحریکات پوستی را کاهش دهد.

مزایای صابون چای سبز:

– سرشار از آنتی اکسیدان است

– به محافظت از پوست کمک می کند

– حاوی ویتامین هایی برای درخشش سالم است

– اثرات مخرب رادیکال های آزاد را که باعث پیری زودرس می شوند کاهش می دهد

– پوست را نرم و صاف می کند

– مواد تشکیل دهنده طبیعی

– ضد حساسیت

صابون بابونه

صابون بابونه گیاه و گل بابونه یکی از بهترین مواد مراقبت از پوست و زیبایی می باشد که امروزه در بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی از آن استفاده می شود ولی استفاده به صورت سنتی از گیاه بابونه؛ هنوز محبوبیت خود را حفظ کرده است.

صابون ضد جوش بابونه یکی از محصولات بابونه است که بسیار قوی عمل می کند. یکی از راه های استفاده از بابونه برای شفافیت، نرمی و لطافت پوست بخور بابونه می باشد که بسیار معجزه گر است؛ حتی با یک بار استفاده می توانید نتیجه آن را کامل مشاهده کنید.

بابونه به طور گسترده؛ برای خواص ضد اضطراب و آرامبخش برای سلامتی شناخته شده است. بابونه به درمان اگزما و بیماری های پوستی بسیار کمک می کند و عمل بهبود و جوانسازی پوست به حساب می آید.

خواص بابونه برای پوست:

درمان آکنه

روشن کردن رنگ پوست

مبارزه با پیری پوست

لایه بردار پوست

از بین بردن سیاهی دور چشم

التیام زخم و بریدگی های کوچک

صابون بابونه که صابون ضد جوش نیز شهرت دارد؛ برای پوست های چرب بسیار مساعد می باشد و ویژگی هایی دارد که باعث محبوبیت زیاد آن می شود.

ویژگی های صابون ضد جوش بابونه:

ضد التهابات پوستی

ضد عفونی و ضد باکتری پوست

برطرف کننده اگزما

برطرف کننده جوش های صورت

پاک کننده قوی آرایش

ضدحساسیت

شفاف کننده پوست

مرطوب کننده برای انواع پوست

صابون کلاژن طلا

صابون کلاژن طلا کلمه ی تریاک یک لفظ ملموس و آشناست که بیشتر به علت آثار افیونی و خانمان سوز خود معروف است. اما خوب است بدانیم لفظ تریاک به معنای پادزهر و نوش دارو می باشد و گیاه تریاک یک گیاه دارویی مفید است؛ به شرط اینکه از آن استفاده ی دارویی و علمی شود.

صابون تریاک کلاژن طلا بهترین گزینه برای استفاده ی خانم ها و آقایان در تمام رده های سنی می باشد. این محصول شگفت انگیز به علت طبیعی بودن، محدودیت سنی ندارد و استفاده از آن در خانم های باردار نیز مانعی ندارد. شفاف سازی و روشن سازی پوست با از بین بردن لکه های پوستی از مهم ترین کاربرد های صابون تریاک می باشد.

این صابون تا 2 درجه رنگ پوست شما را روشن تر می کند و شادی و لطافت را برای شما به ارمغان می آورد. در واقع می توان گفت برخلاف اکثر نسخه های زیبایی که معمولا بسیار گران قیمت نیز تمام می شوند، استفاده از صابون تریاک کلاژن طلا یک راه مقرون به صرفه و بسیار موثر برای رسیدن به پوست ایده آل شما می باشد که هر لحظه به طرفداران آن در سراسر دنیا افزوده می شود.

صابون تریاک یک شاداب کننده و جوان کننده قدرتمند نیز می باشد که انواع چین و چروک، شیار و خطوط اضافی را با یک ماه استفاده ی مداوم از بین می برد. در واقع این کالای اساسی از پیری زودرس پوست شما جلوگیری می کند و نقش محافظتی قوی دارد.

همچنین ویژگی دیگری که این محصول کاربردی و خاص را از سایر صابون های معمولی موجود در بازار متمایز کرده است، این است که استفاده ی دوره ای از صابون تریاک بر روی جای زخم و اسکار باعث محو شدن آن می شود. استفاده از صابون کلاژن طلا تریاک باعث نرم شدن و لطافت پوست می شود و تمامیت و شفافیت بافت آن؛ حفظ می شود.

صابون صندل نی نی سایت

صابون صندل نی نی سایت در سایت نی نی سایت مطالب زیادی درباره ی صابون صندل به چشم می خورد که خیلی از کاربران از آن راضی بودن اما تعداد کمی هم از خشک شدن پوست خود گله داشتند که لازم است توضیحی داده شود.

_گاهی مواقع افراد برای اینکه تاثیر سریعتری از یک محصول پوستی بگیرند؛ اقدام به استفاده آن محصول با زمان بیشتری می کنند یعنی آن را بیش از حد روی پوست خود اعمال کرده و نگه می دارد؛ چنانچه این کار را در مورد صابون زردچوبه انجام دهید و آن را بیش از حد روی پوست خود نگه دارید؛ مشاهده خواهید کرد که بر روی پوستتان جوش های فولیکولیت ظاهر شده است. وجود این جوش ها روی صورت باعث ملتهب شدن پوست شده و تورم ، خارش و سوزش پوست را به دنبال دارد.

_ناگفته نماند رطوبت پوست با اعمال بیش از حد صابون زردچوبه بر روی پوستتان به شدت کاهش می یابد و به مرور زمان شاهد پوسته پوسته شدن پوست صورت خود می شوید. اگر پس از استفاده حس کردید پوستتان زیاد خشک شده از آبرسان مخصوص پوست خود استفاده کنید.

_چنانچه از آن دسته افرادی هستید که پوست بسیار حساس و ضعیفی دارید و پوست تان از تماس پیدا کردن با هر ماده و محصول آرایشی به سرعت عکس العمل نشان می دهد؛ این مطلب را جدی بگیرید و از استفاده ی صابون زردچوبه خودداری کنید. بر اساس تحقیقات انجام شده ، ثابت شده است که صابون زردچوبه به خاطر داشتن خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی بسیار بالایی که دارد منجر به التهاب پوست شده و از آنجایی که التهاب پوست خارش آن را نیز به دنبال دارد باعث می شود پوست تغییر شکل داده و به علت خارش قرمز و برافروخته دیده شود.

__با وجود تمامی عوارضی که گفته شد؛ این نکته را نیز باید در نظر داشت که این صابون با شرایط بسیاری از افراد مطابقت داشته و تاثیرات مثبتی روی پوست آنها دارد.

راه تشخیص صابون زردچوبه اصل دغدغه بسیاری از افرادی که آن را به طور مداوم و بر حسب شرایط خود استفاده می کنند؛ است. برای اینکه از تمام خواص زردچوبه بهره مند شوید باید به دنبال صابونی باشید که دارای کیفیت 100% خالص زردچوبه باشد. زمانی که این صابون را خریداری می کنید؛ حتماً باید به شکل جعبه آن محصول توجه داشته و خریدتان را از فروشگاهی که مورد اعتماد است انجام دهید.شما این صابون را از عطاری ها نیز می توانید؛ خریداری کنید. دقت داشته باشید که به هر فروشگاهی اعتماد نکنید و مهمترین چیزی که مد نظرتان باید باشد این است که؛ تحقیق کنید و از این موضوع که هیچ گونه ماده شیمیایی در ترکیبات این صابون استفاده نشده باشد اطمینان حاصل کنید.

نکته کلیدی:مواردی همچون رشد و نمو گیاه زردچوبه و شرایط محیطی آن باعث شده است که زردچوبه ها دارای رنگ های متفاوتی باشند. بنابراین نمی توان گفت صابونی که مثلاً به رنگ زرد روشن و یا نارنجی است؛ تقلبی می باشد و بایستی بدانید امکان تشخیص اصالت صابون زردچوبه از روی رنگ وجود ندارد.

صابون های گیاهی لدورا

صابون های گیاهی لدورا صابون گیاهی لدورا در سه نوع مریم گلی و کاج، اسطوخودوس و زعفران و عسل تولید می شود. پن گیاهی لدورا یک شوینده ی غیرصابونی (pH قلیایی ندارد) و گیاهی، بدون مواد شیمیایی مضر و مخریب پوست می باشد. صابون گیاهی لدورا دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهاب است.

خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی صابون لدورا به بهبود مشکلات پوستی از جمله جوش، خارش­ها، حساسیت­های پوستی و اگزما کمک می­کند. این محصول ضد تعریق است و باعث رفع بوی نامطبوع بدن می­شود.

_صابون گیاهی حاوی عصاره‌ کاج و گیاه مریم‌گلی لدورا با ترکیبات منحصر به فرد و مؤثر خود و به علت دارا بودن روغن اسانس کاج ،گیاه مریم گلی و روغن­های خالص زیتون، نارگیل، کنجد و کرچک علاوه بر تمیز کردن پوست، نرم ­کننده، شفاف ­کننده، لیفت ­کننده وکنترل­ کننده مناسبی برای چربی پوست است.

_صابون گیاهی حاوی عصاره عسل و زعفران لدورا با ترکیبات منحصر به فرد و مؤثر خود و به علت دارا بودن عصاره عسل، روغن اسانس زعفران و روغن های خالص زیتون، نارگیل، کنجد و کرچک علاوه بر تمیز کردن پوست باعث جوان سازی و کاهش علائم پیری پوست شده و به روشن و شفاف شدن آن کمک می کند. همچنین عسل موجود در این صابون با داشتن خواص آنتی اکسیدانی و ضدعفونی کنندگی علاوه بر بهبود آکنه و جوش، رطوبت پوست را نیز حفظ می کند.

_صابون گیاهی حاوی عصاره و گیاه اسطوخودوس(لوندر) لدورا با ترکیبات منحصر به فرد و مؤثر خود و به علت دارا بودن روغن اسانس و گیاه لوندر و روغن­های خالص زیتون، نارگیل، کنجد و کرچک علاوه ‌بر تمیز و ضد­عفونی کردن پوست، مرطوب­ کننده و آنتی­ باکتریال بوده و مانع بروز حساسیت­های پوستی می­شود. همچنین این محصول در کاهش لک­های پوستی مفید است و به لایه برداری پوست کمک می­کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *