عسل وحشی سفید هیچ وقت فاسد نمی شود

ژل رویال یا عسل وحشی سفید که به آن شیر زنبور عسل نیز می گویند، تنها غذای ملکه زنبور عسل است که به آن ها اجازه می دهد به طور متوسط ​​تا 5 سال زندگی کنند!

آنها می توانند از عسل در کندو تغذیه کنند، اما اغلب با مخلوطی از ژل رویال و عسل توسط زنبورهای کارگر تغذیه می شوند.

PROPOLIA شما را دعوت می کند تا خواص و ترکیب منحصر به فرد این ماده اصلی برند ما را که می توانید در مکمل های غذایی و همچنین در برخی از محصولات آرایشی ما بیابید، کشف کنید.

ژل رویال حاوی اجزای متعددی است. از آب، حدود 11 درصد کربوهیدرات، 13 درصد پروتئین، 5 درصد چربی و مواد معدنی متعدد، عناصر کمیاب و ویتامین ها، عمدتاً از گروه B تشکیل شده است.

ژل رویال همچنین حاوی اسیدهای آمینه مانند اسید آسپارتیک و اسید گلوتامیک و همچنین اسیدهای آمینه است.

ژل رویال به طور کلی به عنوان یک درمان داخلی استفاده می شود، اما می تواند در فرمولاسیون مواد آرایشی برای استفاده روی پوست نیز ادغام شود.

عسل

برای بهره مندی از خواص ژل رویال ، پروپولیا به شما توصیه می کند که دو دوره درمان را در طول سال انجام دهید، به طور ایده آل در پاییز و قبل از بهار.

 شما می توانید درمان ژل رویال را به روش های مختلف انجام دهید. ژل رویال را می توانید در شیشه ها یا به صورت ویال پیدا کنید تا در آب یا آب میوه رقیق شود تا مصرف آن آسان شود. درمان ژل رویال باید حدود یک ماه طول بکشد.

ژل رویال می تواند معمولی یا ارگانیک باشد. در هر دو مورد، ژل رویال حاوی مواد افزودنی یا آب نیست.

انتخاب ژل رویال ارگانیک به شما این امکان را می دهد تا از یک محصول با کیفیت و با رعایت مشخصات زنبورداری ارگانیک بهره مند شوید تا از خواص بی شمار ژل رویال به طور کامل بهره مند شوید.

برای اطمینان از انتخاب یک ژل رویال با کیفیت ، همیشه وجود برچسب گواهی ارگانیک روی محصولات و همچنین نشان ارگانیک اتحادیه اروپا که با ستاره هایی به شکل برگ در زمینه سبز نشان داده شده است را بررسی کنید.

مصرف ژل رویال برای افرادی که به محصولات کندو، نیش زنبور عسل و یا مبتلایان به آسم حساسیت دارند توصیه نمی شود.

 برای جلوگیری از خطر آلرژی، توصیه می کنیم درمان را با دوزهای ضعیف شروع کنید و به تدریج آنها را افزایش دهید.

 در اولین نشانه آلرژی، بلافاصله درمان خود را متوقف کنید تا از هر گونه خطری جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *