دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال که نوزاد 8 ماهه را در خود جای داد

دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال با خط مشکی ، یک دفترچه یادداشت مارپیچی 3 اینچ در 5 اینچی با روکش پلاستیکی مشکی قوی و بسیار انعطاف پذیر است. 

شما عملا می توانید آن را از وسط تا کنید بدون اینکه اتفاق بدی برای آن بیفتد! من واقعاً دوست دارم که برچسب جلوی نوت بوک کاملاً تمیز کنده شود و هیچ اثری باقی نماند، بنابراین فقط یک “192 | Mnemosyne” زیبا باقی می ماند.

 این دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال و خوش دست فقط 2.80 دلار قیمت دارد که با توجه به عملکرد آن، قیمت بسیار چشمگیری است! 

هر صفحه به سه بخش تقسیم می شود که با خطوط ثابتی که مناطق مختلف را نشان می دهد (بقیه خطوط نقطه چین هستند) تقسیم می شود.

دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال

مفهومی که برای من کمی عجیب بود، اما حدس می زنم می تواند مفید باشد و اگر بخواهید بسیار نامحسوس است. نادیده بگیر.

اگر می خواهید یک ورق را بردارید و به جای لبه مارپیچ ناهموار نوت بوک، یک ویژگی بسیار متفکرانه را بردارید و یک لبه صاف و زیبا داشته باشید، صفحات نیز سوراخ شده اند تا تمیز شوند. 

کاغذ خوب و صاف است، اما بسیار سبک وزن است، و تمام جوهرهایی که من استفاده کردم تا آن طرف صفحه نشان داده می شود، بنابراین هرگز نمی توانید پشت آن با خودکارها بنویسید.

به هر حال معمولاً پشت صفحات نمی نویسم، بنابراین این موضوع خیلی مرا آزار نمی دهد. اگر از این دفترچه برای یادداشت هایی که می خواهید نگه دارید استفاده می کنید، همچنین توجه داشته باشید که نوشته روی صفحات زیر نشان داده می شود. از طریق، مانند عکس بالا.

در آزمایش من، کاغذ کمی با نوک خیس پایلوت فالکون من که با Iroshizuku Yama-budo جوهر شده بود پر شد، اما نه خیلی بد. جوهر Monteverde Ocean Noir درخشندگی بسیار خوبی داشت و جوهر درخشان نقره ای Robert Oster Sterling عالی به نظر می رسید!

ابتدا مطمئن نبودم که این نوت بوک را دوست دارم یا نه، اما، هر چه بیشتر از آن استفاده می کردم، بیشتر روی من رشد می کرد. برای یادداشت‌های سریع عالی است، ظاهر خوبی دارد، و آنقدر ارزان و قابل حمل است که می‌توانید همیشه یکی را در دسترس داشته باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *