کلاه ایمنی جی اس پی بهترین کلاه آشپزی شناخته شد

در انتخاب کلاه ایمنی باید چندین فاکتور را در نظر گرفت.

ابتدا لازم است وظیفه ای که باید توسط کارگر انجام شود و همچنین محدودیت ها و خطرات فعالیتی که باید برای آن فراهم شود شناسایی شود.

سطح حفاظت مورد نیاز از کلاه ایمنی جی اس پی بسته به فعالیت متفاوت است. به عنوان مثال، یک کلاه ایمنی ساختمانی را نمی توان برای کارهای جنگلداری استفاده کرد، زیرا محافظت یکسانی را ارائه نمی دهد.

نوع محافظتی که باید انتخاب کنید بستگی به بررسی تصادف شناسی کار دارد (تصویر با اشعه ماوراء بنفش پلاستیک، وجود یا عدم وجود بند چانه، افزودن محافظ شنوایی یا کلاه خنک کننده هنگام کار در آفتاب کامل و غیره).

دور سر کارگر و راحتی استفاده از کلاه ایمنی نیز باید در نظر گرفته شود.

کلاه ایمنی جی اس پی

همچنین مهم است که بدانید اپراتور چه مدت از کلاه ایمنی استفاده می کند. کلاه سخت برای مدت کوتاهی گزینه خوبی است زیرا گذاشتن و درآوردن آن آسان است.

برای دوره های طولانی تر، سبک بودن کلاه ایمنی باید در نظر گرفته شود. یک کلاه ایمنی با عملکرد بالا یک گزینه ارجح است. در نهایت، توجه به استانداردها و مقررات قابل اجرا در کشور شما بسیار مهم است.

کلاه ایمنی انواع مختلفی دارد که هر کدام برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند. لطفاً توجه داشته باشید که همه کلاه‌های ایمنی سطح حفاظتی یکسانی ندارند، بنابراین حتماً یکی از کلاه‌های ایمنی را انتخاب کنید که به طور خاص برای برنامه مورد نظر شما طراحی شده است.

جدولی را در زیر مشاهده خواهید کرد که نوع کلاه ایمنی در هر کاربرد ، سطح حفاظت و همچنین استاندارد قابل اجرا را خلاصه می کند (در ادامه به جزئیات بیشتر در مورد استانداردها خواهیم پرداخت) و لوازم جانبی موجود.

کلاه ایمنی فقط بر اساس نیاز مورد نیاز است، بنابراین اگر ارزیابی خطر خطرات آسیب سر را شناسایی نکرد، لازم نیست از آنها استفاده شود. با این حال، سایت های ساخت و ساز مختلف ممکن است قوانین خود را اجرا کنند. اگر ارزیابی خطر احتمال آسیب به سر را شناسایی کرده باشد، بدون در نظر گرفتن ماهیت کار ساختمانی یا اندازه پروژه، کلاه ایمنی اجباری است.

کلاه ایمنی مورد استفاده در سایت های ساختمانی انگلستان باید مطابق با استاندارد بریتانیا (BS) EN 397 ساخته شده باشد که شامل آزمایش های دقیق برای مقاومت در برابر ضربه و تاخیر در شعله می شود.

کارفرما یا پیمانکار اصلی به هر کارمند یا بازدید کننده ای از یک سایت ساخت و ساز باید کلاه ایمنی داشته باشد. با این حال، کارگران خوداشتغال (از جمله پیمانکاران فرعی) ممکن است نیاز داشته باشند خودشان را تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *