کفش مجلسی عروس که به عروس رقص یاد می دهد

اگر لباس عروسی شما زیر قوزک پا می افتد، بهتر است کفش های ساده تری داشته باشید. هر گونه کریستال، منجوق و غیره این خطر را دارد که لباس شما را بگیرد. 

اگر دلتان به کفش‌های تزئین‌شده و لباس‌های بلند دوخته شده است، بهترین راه برای بررسی اینکه آیا اوضاع خوب است یا نه، این است که هنگام امتحان کردن کفش، پارچه‌ای شبیه پارچه لباس عروستان همراه داشته باشید.

 تکه پارچه را روی کفش مجلسی عروس بکشید و ببینید که آیا گیر می کند یا خیر. اگر اینطور نیست، احتمال خوبی وجود دارد که در روز عروسی خود خوب باشید.

از اینکه بخواهید کفشی را در چند سایز مختلف امتحان کنید تا بهترین تناسب را پیدا کنید، نترسید.

 این روز خاص شماست، نه دستیارهای مغازه پس هر گونه نگاه های آزاردهنده ای را که ممکن است به شما نشان دهند، نادیده بگیرید، زیرا یک جفت دیگر را می خواهید.

من همیشه یک پنجه گرد یا باز را برای راحتی توصیه می‌کنم احتمال کمتری دارد که باعث درد انگشتان نسبت به کفش‌های نوک تیز شود. 

همچنین، زمانی از سال که در حال ازدواج هستید می تواند بر روی تناسب کفش شما تأثیر بگذارد. اگر در یک روز گرم تابستانی ازدواج می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که پاهای شما با گرما متورم شود. 

بهترین گزینه این است که بعدازظهر به خرید کفش بروید، پس از مدتی که روی پای خود ایستادید، بنابراین احساس بهتری نسبت به اینکه کفش در روز چگونه است، خواهید داشت. 

همه ما احساس نیشگون گرفتن کفش های جدید را می دانیم. سعی کنید کفش های خود را از قبل تهیه کنید، تا بتوانید چند هفته قبل از رویداد بزرگ، پوشیدن آنها را در اطراف خانه شروع کنید.

هیچ چیز مانند زرق و برق لباس ورزشی و کفش عروسی در حین اتو کردن نیست! این به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا لکه هایی ساییده می شوند و به شما فرصتی می دهد تا با استفاده از محلول کشش کفش و غیره اصلاحات کوچکی انجام دهید. 

مطمئن شوید که داماد نیز قبل از روز بزرگ، کفش‌هایش را خوب می‌خرد تا بتواند آن‌ها را بپوشد. اگر کفش‌ها دور پنجه‌هایش تنگ است، او را نزد تعمیرکار کفش بفرستید تا محلول کشش کفش را تهیه کند. (این همان چیزی است که برای کفشداران سفارشی استفاده می‌کند تا تناسب عالی داشته باشند!)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *