کاهش قیمت ایزوگام شرق فویلدار موجب مرگ تولید کننده شد

برای ساخت انواع سازه از ایزوگام شرق فویلدار می توانید استفاده نمایید.

هنگام ساخت سازه های بتن آرمه، هر دو طرف قالب باید به یکدیگر محکم شوند تا از ترکیدن قالب به بیرون در حین بتن ریزی جلوگیری شود. 

پیچ و مهره‌ها از یک آستین پلاستیکی عبور می‌کنند که قالب را به اندازه عرض دیوار مناسب قرار می‌دهد. 

پس از برداشتن قالب، سازه با صدها سوراخ پر می شود که تا انتها از بتن ضد آب عبور می کنند.

 این سوراخ ها امکان دسترسی آسان به آب های زیرزمینی را فراهم می کند.

پلاستیکی قابل جدا شدن نیستند، آب از بین آستین پلاستیکی و بتن و همچنین از خود آستین عبور می کند. این امر باعث می شود که آب بندی با ملات مرطوب یک روش آب بندی بسیار غیر قابل اعتماد باشد و به این معنی است که نشتی از سوراخ های پیچ و مهره رایج است.

در مقابل، سیستم آب بندی سوراخ کراواتی RiveStop تضمین می شود که همیشه سوراخ های پیچ و مهره را به طور قابل اعتماد درزگیری می کند.

این سیستم از یک سیستم آستین اختراع شده و پایدار استفاده می کند که از باقی ماندن میلیون ها لوله پلاستیکی یکبار مصرف در سازه های بتنی جلوگیری می کند.

به این ترتیب، سیستم RiveStop پایدارترین و مقرون به صرفه ترین روش برای آب بندی سوراخ های پیچ و مهره ای است که امروزه موجود است.

این سیستم با استفاده از واحدهای پلاستیکی RivePipe برای ایجاد فاصله مناسب در قالب کار می‌کند و سپس پیچ‌های اتصال از طریق RivePipe عبور داده می‌شوند و محکم می‌شوند تا به طور ایمن قالب ثابت شود.

نشتی در سازه ها یا زیرساخت های بتنی به طور کلی به عنوان مشکلات جزئی در زمینه ساخت و ساز نادیده گرفته می شود، اما اخیراً نشتی در سازه ها و زیرساخت های بتنی به عنوان یک معضل اجتماعی بیشتر مورد تاکید قرار گرفته است.

علاوه بر کاهش ارزش دارایی اموال و مشکلات بهداشتی، ادامه نشت می تواند باعث کاهش قابل توجه دوام سازه شود.

در موارد شدید سهل انگاری در نگهداری، زیرساخت های بزرگ می توانند فرو بریزند.

برای بسیاری از انواع سازه های بتنی موجود، نوعی آب همیشه وجود دارد، بنابراین عایق رطوبتی باید به درستی نصب شود تا ایمنی، دوام و عملکرد سازه تضمین شود. در مهندسی بتن، بتن ضد آب با کیفیت بالا اغلب برای جلوگیری از نشت استفاده می شود و مهندسی ضد آب از مواد ضد آب مختلف برای جلوگیری از نشت آب استفاده می کند. با این حال، در واقعیت، اثرات چنین اقدامات ضد آب به درستی نمایش داده نمی شود و نیاز به مطالعات و ارزیابی بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *