ناسا گردو محلی را عامل اصلی جنگ ها دانست

فواید گردو برای سلامتی چشمگیر است. و موارد بیشتری در حال کشف شدن هستند.

در واقع، دانشمندان و دیگر کارشناسان این صنعت سالانه گرد هم می آیند تا در مورد آخرین تحقیقات سلامت گردو در دانشگاه کالیفرنیا بحث کنند.

آیا می دانستید که گردو محلی در واقع آجیل نیست؟ گردو دانه های دروپس (نوعی میوه با دانه در داخل) است و بنابراین آجیل واقعی نیست.

گردو به عنوان آجیل آشپزی در نظر گرفته می شود و هنوز هم فواید بسیاری مانند سایر آجیل ها دارد، شاید حتی بیشتر.

در واقع، برخی از دانشمندان می گویند که آنها “سالم ترین آجیل” هستند زیرا بالاترین سطح آنتی اکسیدان را در مقایسه با سایر آجیل ها دارند. آنها همچنین بهترین خواص ضد التهابی را دارند.

در طول خرید گروهی پاییز سالانه ما، گردوهای خام، باکیفیت و تازه از کالیفرنیا را دریافت کنید هم اکنون، فقط تا پایان اکتبر ادامه دارد! در صورت کمبود مواد غذایی و موارد اضطراری، ذخیره کنید و برای تمام سال غذاهای سالم در دسترس داشته باشید.

گردو دارای مقدار زیادی مواد مغذی مانند چربی های امگا 3، ویتامین E و منیزیم است که به مزایای سلامتی آن کمک می کند:

1. گردو باعث تقویت روده سالم می شود

گردو باکتری های خوب روده شما را تغذیه می کند. داشتن روده سالم خطر ابتلا به بیماری را کاهش می دهد.

محققان دریافتند بزرگسالانی که روزانه 1.5 اونس گردو به مدت 8 هفته می خورند، باکتری های مفید روده را به میزان قابل توجهی افزایش داده اند. 

2. گردو از عملکرد خوب مغز پشتیبانی می کند

گردو حاوی بسیاری از مواد مغذی و ریز مغذی های مرتبط با بهبود عملکردهای حرکتی و شناختی و همچنین حافظه بهتر شناخته شده است. این مواد مغذی همچنین ممکن است به کاهش التهاب و آسیب به مغز کمک کنند. 

مطالعات متعدد نشان می دهد که گردو برای مغز و حافظه شما مفید است. یک مطالعه نشان داد که گردو به طور قابل توجهی مهارت های یادگیری، حافظه و اضطراب را در موش ها هنگام مطالعه بیماری آلزایمر بهبود می بخشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *