لوبیا قرمز زنجان و بهبود عملکرد کلیه در زمان دیالیز

لوبیا به عنوان یک محصول رژیمی نسبتاً اخیراً محبوبیت پیدا کرده است. دانشمندان ثابت کرده اند که حاوی آنزیم هایی است که سنتز آلفا آمیلاز را کند می کند. ماده دوم مستقیماً بر تجزیه پلی ساکاریدها تأثیر می گذارد.

در نتیجه واکنش به مونوساکارید تبدیل می شوند. آنزیم ها مستقیماً از روده وارد جریان خون می شوند. اگر مونوساکاریدهای کمی وجود داشته باشد، کربوهیدرات ها ضعیف تجزیه می شوند و تقریباً فرآوری نشده خارج می شوند.

کارشناسان ثابت کرده اند که لوبیا قرمز زنجان تولید هورمون کوله سیستوکینین را تحریک می کند که اشتها را افزایش می دهد. در حالی که متابولیسم طبیعی در حال تسریع است، به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

متخصصان تغذیه توصیه می کنند در طول رژیم غذایی مناسب و برای کاهش وزن بیشتر از لوبیا خشک استفاده کنید. سعی کنید محصول را در مصرف روزانه و پس از پایان دوره کاهش وزن قرار دهید.

مزیت بدون شک لوبیا را می توان در نظر گرفت که در فرم تمام شده دارای بوی مشخص و طعم ناخوشایند نیست. به همین دلیل ساده لوبیا بدون خطر خراب شدن سالاد، سوپ یا مخلفات به انواع غذاها اضافه می شود.

در دنیای مدرن، تعداد قابل توجهی از رژیم های غذایی ایجاد شده است که در آنها لوبیا به عنوان ماده اصلی گنجانده شده است.ویژگی اصلی به این معنی است که این محصول برای تقریبا همه زنان، صرف نظر از سن، مناسب است.

همچنین، لوبیا تقریباً هیچ گونه منع مصرفی برای بیماری های موجود ندارد. رایج ترین دستور برای کاهش وزن آب لوبیا است. نوشیدنی برای ناهار و شام توصیه می شود.

برای تهیه یک ترکیب موثر، کافی است لوبیا را با استفاده از تکنولوژی کلاسیک خیس کنید و سپس به روش معمول بپزید. در مرحله بعد، مایع را باید در یک ظرف جداگانه فیلتر کنید و اجازه دهید کاملا خنک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *