لباس نوزاد پسر که با آن دیگر نیاز به زدن واکسن های کودک شما نیست

والدین جدید یک نوزاد پسر؟ آیا یک بچه پسر در راه دارید؟ یا شاید شما فقط به یک هدیه نوزاد پسر برای حمام نوزاد نیاز دارید؟

 اگر به دنبال لباس نوزاد پسر هستید، به احتمال زیاد می خواهید چند لباس بچه فوق العاده زیبا برای او پیدا کنید! همانطور که مشخص است، هزاران لباس پسر بچه فوق العاده زیبا برای یک مرد کوچک شیک وجود دارد.

من به عنوان مادر 2 پسر، می دانم که پیدا کردن لباس های پسرانه چقدر سخت است! به نظر می‌رسید که گزینه‌های بی‌پایانی برای دختر بچه‌ام داشتم، اما باید برای لباس‌های پسر بچه‌ای که دوست داشتم کمی بیشتر تلاش می‌کردم!

امروز برخی از مکان های مورد علاقه خود را برای یافتن بهترین لباس های نوزاد پسر در اطراف به اشتراک می گذارم. بله، بسیاری از آنها لباس های دختر بچه را نیز می فروشند، اما به من اعتماد کنید، شما هم لباس های پسرانه شایان ستایش پیدا خواهید کرد!

لباس های نخی رطوبت گیر و قابل تنفس هستند، اما به خوبی آب را جذب می کنند، بنابراین به راحتی جمع می شوند.

لباس نوزاد پسر

بنابراین هنگام شستن لباس های نخی در ماشین لباسشویی، ابتدا تمام دکمه ها یا زیپ ها را پر کنید تا شکل آن حفظ شود. این به این دلیل است که هنگام شستن در ماشین لباسشویی دست و پا گره می خورد و لباس ها حالت خود را از دست می دهند و به راحتی جمع می شوند.

هنگام شستن لباس های نخی رنگی، مراقب مواد شوینده با مواد سفید کننده باشید. سفید کننده های مبتنی بر اکسیژن باعث براق شدن رنگ می شوند.

اما اگر به طور مکرر از آن استفاده کنید، پارچه را ضعیف می کند و سفید کننده حاوی کلر باعث تغییر رنگ پارچه می شود. علاوه بر این، اگر لباس های نخی بیش از حد و برای مدت طولانی بجوشد، الیاف آن از بین می رود و طول عمر آن کوتاه می شود.

 

پشم ماده اصلی لباس های زمستانی، گرمای خوبی دارد، اما در صورت خیس شدن به راحتی جمع می شود. به علاوه در مقابل نور خورشید، مواد شیمیایی، آفات و … ضعیف است و با استفاده از سفید کننده به راحتی کاهش می یابد، بنابراین بهتر است تا حد امکان از محصولات مادر استفاده نکنید.

بهترین راه برای خشکشویی لباس های پشمی هر بار. با این حال، خشک‌شویی لباس‌های کودک که به راحتی کثیف می‌شوند در خانه‌های معمولی گران است، بنابراین فقط برای اولین شستشو خشک‌شویی کنید.

 هنگام شستن لباس‌ها در خانه، آن‌ها را به بیرون برگردانید و در مدت زمان کوتاهی با دست بشویید. لباس‌های پشمی هنگام شستن در ماشین لباسشویی از نظر اندازه کوچک می‌شوند، بنابراین لباس‌ها را به سمت بیرون برگردانید و به آرامی در آب ولرم فشار دهید تا بشویید. 

علاوه بر این، از آنجایی که پشم که الیاف حیوانی است از نظر قلیایی ضعیف ضعیف است، باید با مواد شوینده خنثی یا شوینده انحصاری شسته شود و هنگام خشک کردن لباس ها، آن ها را روی سطح صافی قرار دهید تا خشک شوند تا تغییر شکل ندهند.

 از آنجا که اکریلیک مانند مواد پشمی گرم است و در برابر آفات مقاوم است، اغلب در ترکیب با پشم استفاده می شود. مواد ترکیبی اکریلیک و پشم اغلب در لباس های زمستانی کودک استفاده می شود.

هنگام شستن لباس های اکریلیک مراقب باشید که آنها را با لباس های نخی نشویید. اگر آن را با پنبه بشویید، براده های پنبه به ترکیب اکریلیک می چسبد و پرز ایجاد می کند. 

لباس های اکریلیک باید با دست شسته شوند تا از ایجاد پرز جلوگیری شود. بهتر است در سایه خشک شود تا در آفتاب، و لباس های ساخته شده از ترکیب اکریلیک و پشم تمایل به کشش دارند، بنابراین آنها را با قرار دادن صاف خشک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *