قابلمه گرانیتی عروس و پیروزی پسر 11 ساله در کنکور

به طور کلی، بهترین مجموعه ظروف آشپزی وجود ندارد. کارشناسان به ما گفتند که محصولی که می‌خرید باید با سبک آشپزی شما مطابقت داشته باشد و برای ابزار آشپزخانه‌تان ارزش قائل شوید.

 به عنوان مثال، برخی برای عملکرد ارزش قائل هستند در حالی که برخی دیگر تأکید بیشتری بر زیبایی شناسی دارند.

با توجه به آنچه گفته شد، کارشناسان توصیه می‌کنند در هنگام خرید به عواملی مانند انواع قابلمه گرانیتی عروس و تابه‌ها در هر مجموعه، مواد ساخته شده از آنها، سازگاری با چه اجاق‌هایی و ایمن بودن آنها در فر توجه شود.

 ما این جزئیات را در مورد هر مجموعه ظروف پختی که توصیه می کنیم گنجانده ایم.

قابلمه

با در نظر گرفتن راهنمایی های متخصص، مجموعه های ظروف آشپزی را که فکر می کنیم باید بدانید جمع آوری کردیم. کارکنان منتخب همچنین برخی از مارک های مورد علاقه ظروف آشپزی خود را به اشتراک گذاشتند و ما چند مارک مورد علاقه خوانندگان را نیز برجسته کردیم.

اگر فضای زیادی برای اختصاص دادن به نگهداری ظروف آشپزی ندارید، مایه آشپز خانه ما در محل ما با دو مورد عرضه می‌شود که طبق تجربه من، پایه‌های یک سرآشپز مبتدی را پوشش می‌دهد، برند Always Pan ( محصولی مورد علاقه در میان بسیاری از کارکنان منتخب) و پرفکت پات.

 وقتی به اولین آپارتمانم نقل مکان کردم، روی این مجموعه ظروف پخت و پز سرمایه گذاری کردم و در طول سال ها به من کمک کرد تا برای خودم و گروه های کوچکی از دوستانم غذا درست کنم. 

مادر من هم برای تغذیه خانواده چهار نفره ما از آن استفاده می کند. تابه همیشه و قابلمه کامل با آنچه که برند می گوید یک پوشش سرامیکی غیر سمی و نچسب طراحی شده است که من حتی چسبناک ترین غذاها مانند تخم مرغ و سس های شربتی را هم پیدا کرده ام که می توان از آن جدا شود.

 تابه و قابلمه دارای بدنه آلومینیومی برای پخش یکنواخت گرما هستند و با همه اجاق‌ها سازگار هستند. هر دو ظروف پخت و پز دارای درب، ظروف پخت چوب راش، جای قاشق توکار و آبریز هستند. قابلمه پرفکت تا دمای 425 درجه فارنهایت قابل استفاده در فر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *