عشق به شلوار زنانه مازراتی دختر جوان را به جنون واداشت

اگر شلوار مازراتی گشاد و گشاد را با یک پیراهن گشاد یا تاپ نرم می پوشید – لباس شما در خطر زیادی است که شبیه لباس خواب باشد.

برای جلوگیری از این ظاهر، شلوار زنانه مازراتی باید با یک لباس بافت سخت‌تر، مانند نوعی اکسسوری، مانند جواهرات، کلاه، یا یک کت جین زیبا (بزرگ بزرگ یا سبک) ست شود.

اضافه کردن ژاکت و لوازم جانبی به لباس با شلوار مازراتی حتی بهتر است!

این قاعده با قاعده اول بسیار مرتبط است. برای اینکه هنگام پوشیدن شلوار مازراتی جلوه لباس خواب نگیرید، باید تکه دیگر لباس خود را با دقت انتخاب کنید.

اگر ظاهر روزمره تری را انتخاب می کنید، پوشیدن یک تاپ یا پیراهن ساده همراه با شلوار کتان اشکالی ندارد.

با این حال، اگر می خواهید شلوار کتان را در دفتر یا در مناسبت های جذاب تر بپوشید  باید یک تاپ زیباتر بپوشید که لباس کتان غیر رسمی شما را به سطح بعدی برساند.

مهم نیست که شلوار کتان شما چه مدلی باشد، هر کدام از آن‌ها اگر با تاپ‌هایی که آن‌ها را تکمیل کرده‌اند ست شود بسیار بهتر به نظر می‌رسد.

به بیان ساده، وقتی شلوار کتانی گشادی می پوشید که کمر بلندتری دارد یا کمربند می پوشید – نباید این قسمت ها را با پیراهن بلند و گشاد بپوشانید.

صرفه جویی

اگر شلوارهای کتان را با تاپ‌هایی که در پایین کمی بریده‌اند ست کنید فقط به اندازه کمر شلوارتان ظاهر بهتری دارند. از طرف دیگر، آنها می‌توانند گره‌هایی در قسمت پایینی داشته باشند یا جلوی آن‌ها شل باشد.

تاپ ها همچنین می توانند در قسمت پایین گره خورده یا پیچ شوند، یا دارای قد راست باشند  همه آنها انتخاب های عالی هستند. اساساً، حتی یک تاپ که به سادگی به طول مناسب بسته شده است و به نظر گشاد نمی رسد  می تواند یک ترفند باشد!

ایده اصلی این است که فرم بدن خود را قابل مشاهده نگه دارید، نه اینکه زیر لایه های پارچه پنهان شوید.

به هر حال، قرار دادن تاپ خود در شلوار کتان کمر بلند نیز یک راه دوست داشتنی برای ایجاد یک لباس زیبا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *