عروسی با شکلات سکه ای تلخ مادرشوهرش را خفه کرد

ژانویه امسال، Ecole Chocolat هجدهمین سالگرد خود را جشن می گیرد! آیا تا به حال فکر کرده اید که شکلات سکه ای تلخ اکول چگونه شکل گرفت؟

بنیانگذار و مربی اصلی ما، پم ویلیامز، داستان حرفه خود را در صنعت شکلات خوب و آنچه که او را برای راه اندازی یک مدرسه شکلات الهام بخشید به اشتراک می گذارد!باورش سخت است که من بیش از 35 سال است که درگیر دنیای شکلات هستم.

وقتی بزرگ شدم، خانواده من همگی عاشق شکلات بودند، اما این لزوما یک وسواس نبود. از همان لحظه ای که اولین کیک شکلاتی خود را پختم، متوجه شدم که عاشق آشپزی در دبیرستان هستم و در بزرگسالی به یک “غذاخوار” تبدیل شدم.

من یک جولیا چایلد بودم تا یک گروه آدری هپبورن. اما با این حال، من هرگز برای حضور در صنعت آشپزی برنامه ریزی نکردم. غذا همیشه سرگرمی من بود، نه حرفه من.

همه چیز در بهار 1981 پس از نقل مکان من از کالیفرنیا به ونکوور، بریتیش کلمبیا تغییر کرد. و من به دنبال راه اندازی یک تجارت جدید بودم. من مقاله ای در مجله Gourmet (که اکنون منقرض شده است) در مورد تأسیس Li Lac Chocolates در نیویورک دیدم و یک لامپ خاموش شد.

شش ماه بعد، au Chocolat را افتتاح کردیم که تمرکز آن بر فروش بهترین محصولات شکلاتی بود که می‌توانستم آن را «تصفیه کنم»، از جمله ترافل‌هایی که در خانه درست می‌کردیم.

نقش شکلات‌ساز را بر عهده گرفتم و خودم با شکلات‌سازی خوب آشنا شدم. آزمایش‌های زیادی با موفقیت‌های بزرگ (ترافل B52) و شکست‌ها (ژلاتوی خانگی قبل از اینکه کسی بداند “ژلاتو” چیست).

البته، خنده های زیاد و اوقات دیوانه کننده! اولین فصل تعطیلات ما در طول شب کار کردیم و محصولات را فقط تا ظهر به فروش رساندیم و باید همه چیز را از نو شروع کنیم! اشتباه نکنید  فروش چیز بدی نیست.

اما، همانطور که با بسیاری از درس‌هایی که در این مسیر در مورد کسب‌وکار یاد گرفتم، به سرعت متوجه شدم که واقعاً نیاز دارم تا توسعه و تولید دستور پخت خود را ساده کنم مانند خرید یک دستگاه دم‌پخت، خوب!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *