صابون علاج برای ترک پوست

بهترین صابون علاج ترک پوست صابون روغن شترمرغ است که از دیرباز ایرانیان و رومیان باستان از آن به دو منظور زیبایی و دارویی استفاده می‌کردند به گونه‌ای که راز جذابیت و زیبایی کلئوپاترا ملکه مصر را در استفاده مداوم از روغن شترمرغ دانسته اند. این روغن غنی از اکسیژن است و به همین علت در محل مورد استفاده و یا صدمه دیده باعث افزایش گردش جریان خون می‌شود و برای ترمیم آسیب‌ها و ترک‌های پوستی مفید می‌باشد.صابون روغن شترمرغ علاج لطیف کننده و نرم کننده پوست بوده و خشکی پوست را رفع می‌نماید. همچنین این صابون باعث بهبود خشکی‌های دور لب شده و اثرات بجا مانده از جوش‌های پوستی و آفتاب سوختگی را برطرف می‌کند. این صابون قوی‌ترین برطرف کننده ترک‌های پاشنه و کف پا و ترک‌های ناشی از چاقی و لاغری می‌باشد.

صابون علاج برای ترک پوست

صابون نیوا

صابون نیوا صابون کرم سافت نیوآ حاوی مواد نرم کننده است که با هر بار شست و شو به مراقبت و مرطوب نمودن پوست شما کمک می کند. همچنین این صابون علاوه بر قدرت فوق العاده در پاک کنندگی، موجب محافظت از خشک شدن پوست در طول روز می شود.

خواص و ویژگی های صابون کرم سافت نیوآ:

محافظ پوست صورت

تائید شده توسط متخصصین پوست

پاکسازی صورت بدون ایجاد خشکی در پوست

حاوی روغن بادام و ویتامین برای ایجاد لطافت در پوست

روش و مقدار صابون کرم سافت نیوآ: دست های خود را کمی مرطوب نموده و همانند دیگر صابون ها کف حاصل از آن را روی دست و صورت و یا بدن خود بمالید پس از آن سعی کنید کمی محل مورد نظر را ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

صابون کرم سافت حاوی روغن بادام نیوآ کرمی بوده و علاوه بر پاکسازی پوست، با روغن بادام از پوست صورت شما محافظت خواهد کرد. این محصول دارای روغن بادام و ویتامین E می باشد. برای این که پوست خود را تغذیه کنید، از بروز چین و چروک پوست جلوگیری کنید و شستشوی مناسبی از پوست خود داشته باشید می توانید از صابون کرم سافت نیوآ حاوی روغن بادام استفاده کنید. روغن بادام از آن دسته از روغن هایی است که به علت مغذی بودن برای پوست و تغذیه آن ضروری است. به علاوه این که به دلیل وجود آنتی ‌اکسیدان‌های مختلف موجود در این روغن می توان از بروز چین و چروک و خطوط ریز جلوگیری کرد. درمان آکنه نیز از دیگر قابلیت‌ های این روغن می باشد. با هر بار استفاده از این صابون، پوست شما به خوبی تمیز شده و به هیچ عنوان پوسته پوسته و خشک نمی شود.

صابون چوبک

صابون چوبک چوبک چیست ؟ چوبک , درختچه ای کوچک با ریشه های تو درتو که بیشتر فواید آن در ریشه آن نفهته هست که ریشه آن نیز مانند قارچ دمبالان فرانسوی یا شبیه سیب زمینی هست که به صورت خوراکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.صابون سنتی و ارگانیک چوبک از ریشه های خشک شده گیاه چوبک و مواد شوینده دیگر ساخته شده، عصاره این گیاه درمانی خواص زیادی دارد از جمله ضد ریزش مو ، ضد شوره سر و مخصوص پوست های چرب بوده و میتوان برای پوست و مو از این صابون استفاده نمایید.

روش مصرف:روزی یکبار کف حاصل از صابون را به صورت مالیده و پس از مدت کوتاهی با آب ولرم شسته شود و اکیدا صابون را مستقیم به صورت یا بدن نکشید بلکه از دست یا لیف استفاده نمایید. برای پوست های خشک بلافاصله کف صابون را شسته و از کرم مرطوب کننده استفاده شود. بعد از شستن کامل صورت با آب ولرم در آخر آب سرد استفاده شود تا منافذ باز شده صورت کامل بسته شود. احتمال اینکه در بعضی از افراد برای چند روز اول جوش های زیرپوستی ظاهر شود وجود دارد ولی با استفاده مداوم رفع خواهد شد. پیشنهاد می شود با توجه به نوع پوست خود صابون متناسب را انتخاب نمایید.

صابون چوبک خواص: ضدشوره

ضد ریزش مو

مخصوص پوست های چرب

تمامی محصولات از مواد گیاهی و ارگانیک تشکیل شده و فاقد مواد مضر می باشد.

صابون جنسینگ

صابون جنسینگ صابون جنسینگ اصل چین حاوی عصاره گیاه جینسینگ و دیگر روغن های گیاهی است که در جهت حفظ شادابی و جوانی پوست تهیه و عرضه شده است. این صابون که اثرات ضد پیری دارد ناخالصی ها را با کف غنی از پوست نرم و لطیف شستشو می دهد. جینسینگ “متعادل کننده طبیعی پوست” است. جنسینگ با عنوان داروی ضد پیری شناخته می شود .مواد مغذی موجود در این گیاه متابولیسم پوست را تحریک و همچنین فعال می کند. جنسینگ باعث می شود زمانی که در در معرض نور آفتاب و آلودگی محیط قرار می گیرید پوست از شر رادیکال های آزاد رها شود . طرز استفاده از صابون جنسینگ

شستشوی پوست قبل از خواب ، قبل از آرایش ، برای حفظ سلامت پوست بسیار مهم می باشد ، صابون را برروی پوست نمناک کشیده تا یک لایه از صابون روی پوست قراگیرد ، با کمک انگشتان ، 30ثانیه تا 1 دقیقه پوست را ماساژ داده و کف حاصله از صابون را برروی پوست پخش نمایید ، در صورت کم بود کف ، به دفعات لازم انگشتان خود را نمناک نمایید ، سپس با آب ولرم آبکشی نمایید .

پس از هر بار استفاده از صابون آن را با آب بشویید تا آلودگی‌های روی سطح آن از بین برود، یک تکه اسفنج زیر صابون بگذارید و صابون را در فضای خارج از حمام قرار دهید تا کاملا خشک شود.پس از اینکه صابون کاملا خشک شد، آن را در محفظه (جاصابونی) دربسته قرار دهید تا گرد و غبار روی سطح آن ننشیند. اگر صابون را در فضای باز قرار دهید، گرد و غبار روی سطح آن نشسته و آلودگی ناشی از آن به هنگام مصرف، به پوست منتقل می‌شود.تاکنون عوارض خطرناکی از مصرف این صابون گزارش نشده است اما بهتر است قبل از استفاده حتما روی پوست تست کنید و در صورت بروز هر گونه حساسیت از مصرف آن خودداری کنید . این صابون برای تمامی پوست ها مناسب می باشد و بدون نگرانی از آن استفاده کنید .

صابون گل ختمی

صابون گل ختمی صابون گل ختمی گل کوه حاوی عصاره طبیعی گل ختمی در درمان لک‌های پوستی بسیار موثر است و این صابون به عنوان شفاف کننده‌ طبیعی پوست و نرم کننده‌ بسیار قوی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.صابون گل ختمی گل کوه برای انواع پوست‌ها و پوست‌های خشک و حساس بسیار مناسب است. این محصول از برند گل کوه در درمان لک‌های پوستی بسیار موثر بوده و شفاف کننده طبیعی پوست، تقویت کننده، نرم کننده و پاک کننده طبیعی به شمار می‌رود و برای پاک کردن آرایش صورت بانوان بسیار مناسب است. از زمان‌های گذشته اکثر افراد از گل ختمی و خواص آن مطلع بوده‌اند و اکثرا از آن به عنوان داروی خانگی ضد ورم و التهاب استفاده می‌کردند. حتی امروزه در بسیاری از کرم‌های آرایشی از عصاره این گیاه جادویی استفاده می‌شود. با توجه به برخی از آزمایشات انجام شده انتظار می‌رود این صابون در رفع بعضی ضایعات پوستی به ویژه برای پوست‌های خشک و حساس تاثیرگذار باشد. برای اطلاع از قیمت روشن کننده مناسب می‌توانید به سایت ها مراجعه کنید.

در انتخاب بهترین مارک صابون گل ختمی توجه کنید. شرکت پاویژ با بهره گیری از متخصصین ایرانی و تحقیق بر روی آثار گل ختمی، اقدام به تولید این صابون کرده است. این صابون برای انواع پوست به ویژه پوست‌های خشک و حساس مناسب است و در تقویت پوست نیز اثر فوق العاده ای می‌گذارد. همچنین این پوست برای رفع کک و مک مفید است و به خوبی می‌تواند باعث بهبود شفافیت و روشنایی پوست شود. از گل ختمی می‌توان برای مو هم استفاده کرد و با استفاده از آن سلامت موها را افزایش داد. عصاره گل ختمی توانایی بالایی در مقابله با ریزش مو و افزایش سرعت رشد موها دارد.گل ختمی گلی به رنگ سفید است که از هر سه قسمت گل، ریشه و ساقه آن می‌توان استفاده نمود. گل ختمی با خواص بسیار زیادی که دارد در بسیاری از محصولات بهداشتی و آرایشی از آن استفاده می‌شود. چنانچه روی پوست خود آکنه یا جوش دارید، می‌توانید با کمک گل ختمی با آن مبارزه کنید. این گیاه علاوه بر از بین بردن جوش، در درمان جای جوش‌های قدیمی نیز موثر است. افرادی که دارای پوست خشکی هستند، به کمک این گل می‌توانند پوستی نرم و لطیف را تجربه کنند. اگزما یکی از مشکلات پوستی است که سبب سوزش و قرمزی می‌شود. با استفاده از محصول گل ختمی گل کوه می‌توانید این مشکل را از بین ببرید.

صابون خراطین

صابون خراطین صابون خراطین از کرم خراطین بدست می آید و پایه اصلی این صابون را تشکیل می دهد. جالب است بدانید کرم خراطین یکی از مفید ترین نوع از کرم ها به حساب می آید و روغن خراطین که بهترین روغن در حیطه حجم دهنده به اندام های بدن است هم از این کرم گرفته می شود. در تمام جهان هم دارای شهرت جهانی می باشد و فواید و خواص گوناگونی دارد. در اصل این روغن که حاصله از کرم خراطین است، دارای مقادیر بسیار زیادی اسید چرب و امگا ۳ میباشد. باید گفت که کرم خراطین به خاطر اسیدهای چربی که دارد بسیار برای تغذیه انسان و حیوانات موثر می باشد. افرادی هم که از این مسلئه آگاه بودند به وسیله این کرم به اهداف گوناگونی که می خواستند دست یافتند.از فوائد دیگر این کرم می توانیم به این مورد اشاره کنیم که دارای منبع غنی از پروتئین می باشد که در ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارد. امروزه انواع مختلفی از کرم ها در جهان شناسایی شده اند که می توان گفت کرم خراطین بی نظیر ترین آنها به حساب می آید. از کرم خراطین محصولاتی همچون روغن خراطین و صابون خراطین بدست می آید. بسیار هم برای پوست و مو پر فایده می باشد.این صابون برای از بین بردن و بوجود آمدن چین و چروک بر روی پوست بسیار مفید می باشد.استفاده مرتب و منظم از این محصول برای جوان سازی پوست عالی بوده و از پیری زود راس پوست جلوگیری می نماید. همچنین برای برطرف کردن خط اخم خطوط پیشانی هم کاربرد دارد.

صابون خراطین با داشتن عصاره طبیعی که از کرم خراطین دارد یک محصول کاملأ طبیعی بوده که می تواند جایگاه خود را در بین افرادی که علاقه دارند پوست و مویی زیبا و سحر انگیز داشته باشند باز کند. یک جایگزین عالی برای صابون هایی که دارای ترکیبات شیمیایی هستند می باشد. درست است که صابون های شیمیایی زودتر از طبیعی جواب می دهند ولی در دراز مدت باعث ایجاد مشکلات پوستی همچون چین و چروک، پیری زود راس پوست، خشکی پوست و… می شوند. ولی در عوض صابون طبیعی شاید دیرتر عمل کند، ولی دراز مدت به جای آسیب رساندن به پوست، باعث سلامتی و زیبایی پوست شما می شود. از انواع صابون ها میتوانیم به صابون آلوئه ورا، صابون زردچوبه، صابون دارچین، صابون خردل اشاره کنیم. شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید.

کرم و صابون صندل

کرم و صابون صندل کرم و صابون صندل حاوی روغن گیاه صندل بوده و دارای عصاره گیاهی زردچوبه می باشد. این صابون همراه با دئودورانت و ph مناسب به تنظیم چربی پوست افراد و همچنین باز کردن جوش های سرسیاه پوست کمک می کند. چوب صندل ،نوعی متفاوت از گونه ای درخت به نام سانتالوم است. اینگونه درخت ها معطر هستند و بیشتر در هند ، جنوب آسیا و اندونزی رشد می کنند. از خواص چوب صندل می توان به ضد تعریق بودن و ضدعفونی کنندگی آن اشاره کرد. در فصل های گرم سال که همه افراد عرق می کنند ،چوب صندل باعث کاهش تعریق بدن می شود. روزانه دوبار می توانید از این صابون استفاده کنید.ممکن است بعد از استفاده از این صابون ،پوستتان کمی خشک شود . نیاز نیست نگران شوید.کافیست بعد از استفاده از صابون زردچوبه ،کمی کرم آبرسان به دست و صورتتان بزنید. یکی از مکمل های صابون صندل ،کرم دستساز معجزه می باشد.از این کرم برای رفع لک ها و تیرگی های صورت استفاده می شود.کرم معجزه و صابون صندل اصل را با خیال راحت می توانید از فروشگاه ما با قیمت عالی تهیه کنید.

صابون ضد جوش لدورا

صابون ضد جوش لدورا صابون گیاهی حاوی عصاره‌ کاج و گیاه مریم‌گلی لدورا با ترکیبات منحصر به فرد و مؤثر خود و به علت دارا بودن روغن اسانس کاج ،گیاه مریم گلی و روغن­های خالص زیتون، نارگیل، کنجد و کرچک علاوه بر تمیز کردن پوست، نرم ­کننده، شفاف ­کننده، لیفت ­کننده وکنترل­ کننده مناسبی برای چربی پوست است. همچنین خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی صابون لدورا به بهبود مشکلات پوستی از جمله جوش، خارش­ها، حساسیت­های پوستی و اگزما کمک می­کند. این محصول ضد تعریق است و باعث رفع بوی نامطبوع بدن می­شود.همچنین خواص آنتی باکتریال و ضد التهابی صابون لدورا به بهبود مشکلات پوستی از جمله جوش، خارش­ها، حساسیت­های پوستی و اگزما کمک می­کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *