صابون زعفران زیتون رودبار انار

در حال حاضر صابون ها، از جمله مواد شوینده بسیار قوی در رفع خشکی، چین و چروک، خشکی، پاکسازی، رفع لک، جوش، کک و مک، تیرگی پوست و غیره محسوب می شوند.

از انواع صابون های مهم در این زمینه می توان به صابون زعفران، زیتون رودبار و صابون انار اشاره نمود که با عصاره طبیعی از زعفران، انار و زیتون همراه با ترکیبات صابون توانسته اند به جوان سازی، شفاف سازی، پاکسازی و روشن سازی پوست کمک شایانی نمایند و طرفداران زیادی را به خود جذب کنند.

صابون زعفران زیتون رودبار انار

صابون گلمر 3 درصد

صابون گلمر 3 درصد

لازم به ذکر است از انواع صابون های دیگر که در بر طرف کردن انواع ناراحتی های پوستی بسیار حائز اهمیت می باشد می توان به صابون گلمر 3 درصد اساره کرد که در نوع خود بی نظیر و نیز از ویژگی های خاص و بارز برخوردار می باشد که به عنوان یک ماده بسیار قوی و آنتی باکتریال قوی از عملکرد بسیار خوبی برخوردار می باشد و همچنین جهت جلوگیری از تشکیل بوی نامطبوع بدن، مورد استفاده قرار می گیرد و کاملا ضد حساسیت و ضد التهاب پوست می باشد.

باید گفت: این مدل از صابون گیاهی به دلیل درصد بالای اسیدهای چرب در تولید آن باعث شده قدرت پاک کنندگی آن ها افزایش یابد و امراض پوستی را برطرف سازد که به صورت دائمی می توان از آن برای نرمی و لطافت پوست استفاده نمود.

صابون کاپوس

صابون کاپوس

صابون کاپوس، یکی دیگر از بهترین و کاربردی ترین نمونه از صابون های خارجی موجود در بازار به شمار می آید که با ویژگی های خاص و مزایای زیادی که دارد می تواند به جوان سازی و نرمی و لطافت پوست کمک زیادی نماید و این وجود ویتامین E موجود در این نمونه صابون را می رساند که از بهترین قابلیت های صابون کاپوش محسوب می شود.

شایان ذکر است از ویژگی های اصلی و مهم صابون کاپوس می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتنداز:

  1. به عنوان مرطوب کننده پوست
  2. نرم کننده و ترمیم کننده پوست
  3. جلوگیری از پیری زودرس پوست
  4. ضد چین و چروک و ضد التهاب پوست
  5. دارای قدرت شویندگی بالا و آنتی باکتریال
  6. تقویت کننده پوست، محافظت از پوست در مقابل اشعه خورشید و دیگر موارد

صابون کالاندولا

صابون کالاندولا

صابون کالاندولا، نمونه ای بارز از انواع صابون های گیاهی موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد و نیز این صابون حاوی عصاره گیاه کالاندولا می باشد که خاصیت تسکین دهنده و بهبود در التهابات را دارا می باشد.

بنابراین مشتریان عزیز می توانند از صابون حاوی این عصاره برای بهبود التهابات پوستی حاصل از سرما زدگی، آفتاب سوختگی، خشکی و اگزما استفاده نمایند و ناراحتی های پوستی را درمان کنند.

صابون انار

صابون انار

همان طور که قبلا اشاره شد صابون های گیاهی انواع و اقسام گوناگونی دارند که از انواع مرغوب آن می توان به صابون انار اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و نیز از خواص منحصر به فرد برخوردار است که این نوع صابون از ترکیب عصاره طبیعی انار و مواد سازنده صابون، به وجود می آید که یکی از محصولات پر فایده و پرخاصیت برای پوست است.

لازم به یادآوری است انار دارای مواد معدنی بسیار مانند: کلسیم، پتاسیم، سدیم، آهن، نیاسین، مواد چرب، ویتامین C و پروتئین و موارد دیگری است که هر کدام از این عناصر به تنهایی نقش بسزایی در ناراحتی های پوستی ایفا می کنند.

با این وجود، صابون انار، برای درمان مشکلات پوستی بسیار حائز اهمیت می باشد به طوری که باعث روشن شدن پوست و مرطوب شدن آن می شود و لطافت و شادابی را برای پوست ایجاد می کند. همچنین برای درمان و ترمیم جوش و لک و جای آن ها بسیار مفید است.

صابون شترمرغ

صابون شترمرغ

صابون شتر مرغ، از انواع دیگر صابون های گیاهی پرمصرف، پرخاصیت و پرفروش به حساب می آیدکه منبع مهمی از اسدهای چرب و امگا 3 ، 5 ، 6 ، 7 و 9 است، که برای رشد سلول ها، تقسیم و بازیابی حیاتی شناخته می شوند.

این نوع صابون، به خاطر استفاده کردن از روغن شترمرغ، در تولید آن پس از شستشوی دست و صورت پوست را مرطوب نگه داشته و با نفوذ به لایه های زیرین پوست و با از بین بردن سلول های مرده و کلاژن سازی باعث جوان تر شدن و لطافت و شادابی پوست می شود.

صابون شترمرغ، کاملا اصل و طبیعی است که به عنوان لایه بردار قوی عمل می کند و نیز تمام لک های قهوه ای و سیاه روی پوست را از بین می برد و همچنین باعث پاکسازی پوست از جوش های سرسفید و سرسیاه می شود.

لازم به ذکر است از ویژگی ها و خواص منحصر به فرد صابون شترمرغ می توان موارد زیر را نام برد که شامل:

  1. صابون شترمرغ، بسیار خوشبو و معطر و نیز سرشار از امگا 3، 6 و 9 است.
  2. صابون شتر مرغ دوستدار پوست بوده و خاصیت نرم کنندگی فوق العاده بالایی دارد.
  3. استفاده از صابون شترمرغ، ظاهری زیبا و جوان با احساس نرمی و لطافت در پوست را ایجاد می کند.
  4. با وجود خواص و مواد معدنی بسیاری که دارد باعث جوان تر شدن و نرمی و لطافت پوست می شود.
  5. استفاده از صابون شترمرغ، باعث جلوگیری از پیری زودرس و چین و چروک های دست و صورت می شود.
  6. استفاده از صابون شترمرغ، سبب بازسازی و بهبود پوست و برطرف کردن لک و جوش های صورت می شود.
  7. صابون شترمرغ از روغن شترمرغ کاملاً طبیعی ساخته شده است که به عمق غشاهای پوست نفوذ می کند.
  8. صابون شترمرغ، سرشار از ویتامین است و ویتامین های این محصول باعث شادابی و سلامت پوست می شود.
  9. روغن های طبیعی موجود در صابون شترمرغ پوست را آبرسانی کرده و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد.
  10. با استفاده روزانه از صابون شترمرغ، با مدت کوتاهی شاهد طراوت و زیبایی پوست صورت و چهره خود می شوید.
  11. صابون شترمرغ، فاقد هرگونه مواد زیان آور، زائد و قلیای اضافی می باشد و از کیفیتی تضمین شده برخوردار است.
  12. صابون شترمرغ اصل، دارای ترکیباتی غنی است که شامل روغن شترمرغ اصل، گیاهان دارویی مناسب برای پوست مانند اسطوخدوس، گل بابونه، گل ختمی، گل سرخ، حنا، رزماری و … است که همگی تأثیر مثبت بر روی پوست خواهند داشت.

صابون 12 گیاه علاج

صابون 12 گیاه علاج

صابون 12 گیاه علاج، همان طور که از نامش پیداست دارای ترکیباتی از 12 گیاه می باشد که برای حفظ و نگهداری و نیز سلامت پوست بسیار حائز اهمیت می باشد و دوستداران زیادی را متوجه خود ساخته است.

لازم به یادآوری است از ترکیبات صابون 12 گیاه علاج می توان به عصاره گیاهانی مانند: عصاره گیاهان سدر، حنا، برگ مورد، بابونه، گل ختمی، گزنه، کتیرا، آویشن، آلوئه ورا، بومادران، رزماری و درخت چای اشاره کرد که برای سلامت پوست و مو بسیار مفید و موثر می باشند.

در ادامه مطلب به خواص و ویژگی های بارز این نمونه از صابون گیاهی اصل می پردازیم تا شما دوستان عزیز را بیشتر با آن آشنا کنیم:

  1. صابون 12 گیاه علاج ضد ریزش مو، ضد شوره، ضد موخوره و تقویت کننده موی سر می باشد.
  2. صابوه 12 گیاه علاج، ترکیبی از عصاره 12 گیاه می باشد که باعث جلوگیری از ریزش مو می شود.
  3. صابون 12 گیاه علاج، برطرف کننده چربی و تقویت پیاز مو، ضد التهاب و حساسیت پوست سر می‌باشد.
  4. طبیعی بودن ترکیبات در این صابون باعث می‌شود تاثیر شگفت‌ انگیزی بر روی سلامت موی سر داشته باشد.

صابون صندل برای چی خوبه

صابون صندل برای چی خوبه

در پاسخ به سوال صابون صندل برای چی خوبه؟ باید گفت: این نوع صابون از انواع مرغوب صابون های گیاهی است که از چوب درخت صندل تولید می شود که بیشتر در کشور هند، جنوب آسیا و اندونزی رشد می کنند به طوری که بسیار معطر و خوشبو می باشند.

بنابراین با این وجود صابون صندل، ترکیبات خاصی دارد که از خواص بی نظیر آن می توان به ضد عرق بودن، ضد عفونی کننده، اشاره نمود و برای افرادی که زیاد عرق می کنند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که این افراد می توانند به طور روزانه بخصوص در فصل گرم سال از آن استفاده و بهره کافی ببرند.

ناگفته نماند که صابون صندل، به عنوان یک عنصر مهم برای صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد دئودورانت ها و عطرهای تولید شده از چوب صندل، می تواند به شما در مبارزه با بوی بد کمک کند و ساعت ها شما را تازه و خوشبو نگه دارد.

در پایان نتیجه می گیریم که انواع صابون های گیاهی اعم از صابون زعفران، زیتون، انار، گلمر، کالاندولا، شترمرغ، صندل، کاپوس و غیره می توانند با وجود ترکیبات عالی و بی نظیری که دارند در رفع مشکلات و ناراحتی های پوست و مو بسیار حائز اهمیت باشند که هر کدام بسته به نوع مشکل پوستی انتخاب و خریداری می شوند.

در نتیجه پوست انسان به تغذیه مناسبی نیاز دارد که با وجود این نوع صابون ها می توان مشکلات آن را بر طرف کرد و به پوست و مو شادابی، زیبایی، جوانی و … را هدیه بخشید.

تولید کنندگان انواع صابون های گیاهی نام برده همیشه سعی دارند محصولی را تولید و به بازار عرضه نمایند که از کیفیت خوبی برخوردار باشد و علاوه بر حفظ‌ کردن مشتریان خود بتوانند مشتریان بیشتری را مجذوب خود نمایند.

خوشبختانه این محصولات به خوبی توانسته اند هم موجب افزایش مشتریان در سراسر کشور شود و هم بازار فروش این تولیدکنندگان را روز به روز افزایش دهند.

چرا که اصلی ترین دلیل و منطقی که افراد برای یک محصول در نظر دارند کیفیت آن می باشد و حتی خود تولید کنندگان هم در وهله اول اصلی ترین چیز را کیفیت محصولات تولیدی خود می دانند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های روز دنیا، انواع مختلفی از صابون های گیاهی با تنوع طرح و بسته بندی های کاملا استاندارد و بهداشتی و همچنین با استفاده از ترکیبات و فرمولاسیون خاص و طبیعی، ساخته و به بازار عرضه می شوند که هر کدام از این محصولات دارای برندهای معتبر از شرکت های تولیدی خاص می باشند که با وجود این برندها توانسته اند محصولات خود را به کل دنیا معرفی نمایند و زمینه فروش و سود را آماده کنند که امروزه با ارزآوری و سود زیادی که داشته توانسته در رونق و پیشرفت اقتصاد کشور بسیار حائز اهمیت باشند.

تولید کنندگان سود بسیار خوبی از این راه کسب می نمایند چرا که مواد اولیه ای که آن ها برای تولید استفاده می کنند چندان گران نبوده و هزینه زیادی برای خرید‌ مواد اولیه صرف نمی کنند. ولی در مقابل محصولی را که تولید می کنند دارای ارزش زیادی بوده و قیمت بالاتری نسبت به مواد اولیه خریداری شده دارند که این خود سود زیادی را برای تولید کنندگان به همراه دارد.

حتی فروش انواع صابون گیاهی ، به صورت عمده می تواند به چرخه تولید و گسترش استفاده از این محصولات ارزشمند کمک بسیار چشمگیری می نماید.

محصولات ایرانی دارای کیفیت و خواص بی شماری هستند بنابراین عمده فروشان با ایجاد نمودن شرایط فروش غیر حضوری کمک زیادی به مشتریان کرده اند چرا که عرضه و فروش عمده و مستقیم محصول بدون واسطه انجام گرفته و تاثیر بسزایی در کاهش قیمت آن داشته است.

امروزه برای بهتر شدن و کاهش انواع بیماری های پوستی، نیاز به مکمل ها و تغذیه مناسب جهت رفع مشکلات پوستی با استفاده از انواع صابون های گیاهی می توان به درمان آن ها کمک زیادی نمود که این صابون ها بسیار پرمصرف و پرفروش بوده که از سود و ارزآوری زیادی برخوردار بوده و توانسته جهت رشد و توسعه اقتصاد کشور دارای اهمیت زیادی باشد.

شما عزیزان، می توانید این محصولات شوینده بهداشتی را به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش داده و خریداری کنید. به این ترتیب کیفیت خرید شما بسیار بهتر خواهد شد. انواع و اقسام صابون های درجه یک برای شما مزیت های بسیار زیادی دارند. شما می توانید آن ها را به طور روزانه مورد استفاده قرار دهید و به سلامت پوست خود کمک زیادی کنید.

ما برای راحت خرید کردن شما سایت های زیبا و شکیلی را طراحی نموده ایم که فقط کافیست وارد آن شده و صابون دلخواه را با نوع بسته بندی مورد نظر خود را سفارش دهید، در کوتاه ترین زمان ممکن ما به دست شما خواهیم رساند. حتی امکان تماس با مشاورین ما هم برای شما میسر شده است تا هنگام بروز مشکل با آن ها مشورت نمایید.

همچنین شرکت ها و نمایندگی های زیادی در سطح بازار وجود دارد که در زمینه صادرات محصولات شوینده و بهداشتی از جمله انواع صابون های گیاهی، در سطح وسیع و گسترده‌ ای فعالیت می‌ کنند و در بین مشتریان به عنوان بهترین صادر کننده محصولات ایرانی شناخته شده‌ اند. این صادر کنندگان سالیانه مقادیر زیادی مواد شوینده صابون را در بسته بندی های چند عددی، با بهترین سطح کیفی و برندهای معتبر با عطر و بوی خوش به کشور های خارجی ارسال و صادر می‌ کنند و در این زمینه به موفقیت های زیادی دست یافته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *