صابون تریاک کلاژن طلا برای لک

حتما شنیدن اسم صابون تریاک شما را یاد ماده تریاک می اندازد که درذهن همه ما به عنوان یک ماده افیونی و ویرانگر شناخته شده است.

لفظ تریاک به معنای پادزهر و نوش دارو می باشد و گیاه تریاک یک گیاه دارویی مفید است؛ ما قصد معرفی صابونی را داریم که در ترکیب آن شاهد استفاده ی علمی و صحیح از خواص دارویی و درمانی گیاه شفابخش تریاک هستیم و این مساله نه تنها ضرر و عوارض جانبی به دنبال ندارد، بلکه یک روش شفابخش و کاملا مطمئن در ترمیم و روشن سازی بافت پوست صورت و بدن می باشد.

صابون تریاک کلاژن طلا یکی از لوازم بهداشتی و آرایشی است که بسیار مورد توجه خانم های جوان قرار می گیرد. این محصول دارای ساختار کاملاً طبیعی است. از این رو می تواند برای افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند، گزینه ای مناسب باشد.

صابون تریاک کلاژن طلا برای جوانسازی و پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. صابون تریاک کلاژن طلا یکی از محصولات بهداشتی و آرایشی پر فروش و محبوب است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زیرا با کمترین هزینه می توان بسیاری از مشکلات پوستی برطرف کرد.

این محصول دارای ساختار کاملاً طبیعی است. از این رو می تواند برای افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند، گزینه ای مناسب باشد.

صابون تریاک کلاژن طلا برای جوانسازی و پاکسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. البته این ویژگی خواص کلی صابون تریاک را بیان می کند. این در حالی است که صابون تریاک خواص بی شمار دیگری نیز به همراه دارد که در ادامه خواص آنرا بیان خواهیم کرد.

افرادی که از مواد آرایشی و بهداشتی پوست استفاده می کنند، همواره دغدغه بزرگی دارند و از آسیب رسیدن به پوست خود نگران هستند. در صابون تریاک کلاژن طلا اثری از مواد سرطان زا نیست. بنابراین بیشتر افراد می توانند به راحتی صابون تریاک را مورد استفاده قرار دهند.

صابون تریاک کلاژن طلا برای لک

صابون امگا 3

صابون امگا 3 امگا ۳ یک اسید چرب است که به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و همچنین به سلامت پوست کمک می کند.

فواید امگا ۳ برای پوست صورت

-باعث نرمی پوست و افزایش شادابی و نشاط پوست می‌شود.

-رنگ پوست صورت را یک دست کرده و لکه‌های تیره پوست را از بین می‌برد.

-پوست را از تأثیرات اشعه فوق بنفش حفظ می‌کند.

-از سلول‌های چربی پوست به خوبی محافظت می‌کند و آن‌ها را سالم‌تر می‌کند.

-منجر به کاهش خشکی پوست، مرطوب سازی و درمان ترک‌های پوست می‌شود.

-با مشکلات پوستی متعدد مانند آکنه، جوش، زخم، پسوریازیس و اگزما مبارزه می‌کند.

-باعث تجدید بافت‌های پوستی و احیای سلول‌های مرده می‌شود. -علائم پیری زودرس، مانند چین و چروک و خطوط ریز را از بین می‌برد.

یکی از اسیدهای چرب غیراشباع که برای انسان بسیار مفید بوده و از نظر پزشکی بسیار حائز اهمیت است، امگا ۳ می باشد. چراکه باعث جوانی شفافیت و نرمی پوست می شود. صابون امگا ۳به خاطر دارا بودن ویتامین ها و امگا۳، خواصی چون ضدلک بودن، ضدجوش، ضدچروک، روشن کننده و رفع کننده خستگی پوست صورت را دارا می باشد.

سطح پوست بخاطر قرار گرفتن در معرض عوامل بیرونی مانند آب و هوای نامساعد، تابش مستقیم خورشید و گرد و غبار، آسیب دیده و زیبایی و شفافیت اولیه خود را از دست می دهد و ایجاد جوش های پوستی نیز با برجاگذاشتن آثاری از خود سطح پوست را تخریب و زیبایی آن را کاهش می دهد.

صابون امگا۳،سرشار از امگا ۳ و ویتامین های A,D,E است که فرآیند کلاژن سازی پوست را تسهیل می کند و از پیری زودرس و چین و چروک های پوستی جلوگیری می کند.

صابون امگا۳ می تواند در از بین بردن لک، جوش و تیرگی های سطح پوست بسیار تاثیرگذار باشد.

خواص صابون امگا۳

  • جوانسازی پوست
  • جلوگیری از چین و چروک ضدلک
  • روشن کننده پوست
  • رفع خستگی پوست
  • ضدجوش
  • ایجاد پوستی شفاف
  • تقویت پیاز مو

صابون فکس مدل cream مقدار 70 گرم بسته 5 عددی

صابون فکس مدل cream مقدار 70 گرم بسته 5 عددی صابون فکس مدل creamدرمقدار۷۰گرم بسته ۵عددی می باشد.

تهیه آن به صورت عمده باتوجه به کیفیت مناسبی که دارد بسیار به صرفه است.

صابون یکی از شوینده‌های خوب برای بدن و صورت ماست که در انواع مختلف با رایحه‌های متنوعی تولید شده‌اند که می‌توانیم انتخاب خوبی از میان آن‌ها داشته باشیم. صابون فکس مدل cream برای شستشوی دست و صورت مناسب است و علاوه‌بر تمیزی باوجود عصاره کرمی که دارد به لطافت پوست ما نیز کمک می‌کند.

انتخاب مناسب صابونی که باپوست شما سازگاری داشته باشد، بسیار اهمیت دارد و اگر از شوینده‌ای استفاده کنید که باپوست شما سازگاری نداشته باشد، ممکن است دچار مشکلات پوستی زیادی شوید.این صابون لایه های سلول مرده پوست زل به صورت عالی تمیز می نماید.همچنین قیمت مناسبی دارد ومقرون به صرفه است.

این صابون برای شیتشو بدن سنین بالای شش سال مناسب هست.

ازویژگی های مهم این‌محصول میتوان به قدرت تمیزکنندگی بالا ومراقبت ازپوست و تشکیل مواد طبیعی اشاره کرد.

صابون پاپایا

صابون پاپایا پاپایا میوه ای گرمسیری است که فواید زیادی داردبه ویژه برای درمان مشکلات پوستی.

از آنجا که میوه پاپایا منبعی غنی از ویتامین A است، با شکستن پروتئین‌های غیرفعال، به ازبین‌بردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند. بهترین ویژگی پاپایا خاصیت آب‌رسانی این میوه است. پاپایا میوه‌ای کامل است و نسبت به میوه‌هایی نظیر سیب و موز سبز، کاروتن بیشتری دارد.

استفاده منظم از صابون پاپایا با لایه برداری از لایه های بیرونی پوست که حاوی رنگدانه‌ها یا لکه‌های تیره است و از قرار گرفتن در معرض آفتاب به وجود می‌آید، به روشن شدن پوست به مرور زمان کمک می‌کند.

صابون پاپایا یک روش درمانی مؤثر برای آکنه است که در صورت یا روی پوستی که مستعد آکنه است استفاده می‌شود و قابلیت لایه برداری آن در خلاص شدن از شر سلول‌های مرده پوست بسیار عالی است تجمع چربی یکی از مهمترین علل مسدود کردن منافذ با تجمع در داخل فولیکول‌های مو است و باعث بروز جوش‌ها و آکنه‌ها می‌شود.

هنگامی که فرد پوست را لایه برداری نمی‌کند، مستعد جوش است. مکانیسم لایه برداری پوست پاپایا بر اساس توانایی آن در تحریک تخریب پروتئین هنگام ترکیب با آب است.

مزایای صابون پاپایا عبارتند از:

-لایه برداری پوست: صابون پاپایا حاوی آنزیم پاپائین است که سطح پوست را لایه برداری کرده و ظاهری سالم به آن می بخشد. با استفاده منظم از صابون پاپایا ، رنگ پوست روشن تر و صاف تر می شود.

-درمان آکنه: صابون پاپایا به از بین بردن لکه های پوستی و کاهش ظاهر جوش های پوستی کمک می کند ، زیرا آنزیم پاپائین لایه کراتین آسیب دیده را از سطح پوست حذف می کند ، زیرا تجمع آن منجر به ایجاد جوش در سطح پوست می شود و همچنین کمک می کند در لایه برداری سطح پوست و جلوگیری از بستن سوراخ های پوست و ایجاد جوش در سلول های مرده.

-کاهش درد گزش حشرات: مالیدن صابون پاپایا در محل گزش یا زخم حشرات به لطف آنزیم پاپائین ، که التهاب را کاهش می دهد و به التیام زخم ها کمک می کند ، به کاهش درد گزیدگی ، خارش ، تورم و قرمزی پوست کمک می کند

-پاک کردن لکه های پارچه:صابون پاپایا توانایی خاصی در تجزیه پروتئین ها دارد ، بنابراین از آن برای از بین بردن لکه های غنی از پروتئین مانند لکه خون روی لباس استفاده می شود.

-روشن کننده پوست: استفاده منظم از صابون پاپایا با لایه برداری لایه های مرده پوست و ایجاد لایه های جدید و روشن تر ، به مرور رنگ پوست را روشن می کند.

روش استفاده صابون پاپایا :

پوست صورت و بدن خود را روزانه دوبار صبح و شب با آب تمیز و این صابون بشوئید . توجه کنید که کف صابون حداقل دو دقیقه بر روی پوست بماند سپس بشوئید.

صابون تریاک نی نی سایت

صابون تریاک نی نی سایت اگر درمورد صابون زردچوبه در نی نی سایت سرچ کنید چندین تایپیک راخواهید یافت که پیرامون این موضوع درآن گفتگو شده است.

اکثر کسانی که ازاین صابون استفاده کردند ازآن راضی بوده اند.

صابون تریاک اصل یک محصول شگفت انگیز و خارق العاده می باشد که به شما کمک می کند مدت زمان بیشتری جوان باشید و جوان بمانید. این صابون دارای خاصیت لایه برداری است و برای لک، کک و مک و آفتاب سوختگی مناسب است.

علاوه بر این دارای قابلیت شفاف کردن پوست و روشن کردن آن تا 2 درجه می باشد. صابون تریاک دارای خاصیت از بین برندگی چروک صورت و جلوگیری از ایجاد چین و چروک بوده و از پیری زودرس جلوگیری می نماید. این صابون حتی لکه های سیاه ناشی از ماه گرفتگی یا اپیدرم تیک را نیز رفع می کند.

کلاژن و عصاره گیاه خشخاش (تریاک) وجود این 2 ماده باعث می‌شود این صابون علاوه بر پاکسازی عمیق پوست، یک محصول مناسب برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک صورت باشد. البته کلاژن در تمامی صابون‌های تریاک وجود ندارد و اگر وجود این ماده برایتان حائز اهمیت است می‌توانید هنگام خرید صابون تریاک، نوع کلاژن‌دار آن را انتخاب کنید.

عصاره گیاه خشخاش خواص زیادی برای پوست دارد که در اثر استفاده از صابون تریاک می‌توانید از این خواص بهره‌مند شوید:

  1. روشن کنندگی پوست
  2. رفع جوش و جای جوش
  3. پاکسازی عمیق پوست
  4. لایه برداری پوست
  5. رفع لک و آفتاب سوختگی
  6. شفاف کننده پوست

شما می توانید با خرید صابون تریاک اصل به آنچه می خواهید دست یابید و پوستی جوان و شاداب و روشن و شفاف داشته باشید.

این صابون را شما می توانید به طور متوسط یک بار در روز استفاده کنید حال چه برای صورت یا هر نقطه ای از بدن باشد. لازم به ذکر است که شما می توانید این صابون را با هر صابون و شامپوی دیگری مصرف کنید. این صابون تنها محصولی است که استفاده مکرر از آن ضرری ندارد بلکه شما می توانید به عنوان محصولی همیشگی از آن استفاده کنید.

همه خواصی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم نتایج استفاده از صابون اصل است. اگر از نوع تقلبی استفاده کنید می‌تواند باعث خشکی پوست و در نتیجه بدتر شدن وضعیت جوش و لک‌های پوستتان شود؛ بنابراین تشخیص صابون تریاک اصلی از نوع تقلبی اهمیت زیادی دارد.

یکی از مهم‌ترین موارد در تشخیص اصل یا تقلبی بودن صابون، بررسی فروشنده است. حتما از جایی خرید کنید که به آن اعتماد دارید. مورد دیگری که باید بررسی کنید وجود هولوگرام روی بسته بندی صابون است. وجود برچسب هولوگرام تا حد زیادی نگرانی از بابت تقلبی بودن محصول را کم می‌کند.

مورد مهم دیگر، بوی صابون صندل است. این مورد هنگام خرید حضوری می‌تواند کمک زیادی به تشخیص صابون اصل از تقلبی کند. صابون تریاک اصل بوی شدیدی دارد و بدون اینکه بسته بندی آن را باز کنید می‌توانید بوی آن را حس کنید. پس در صورتی که صابون حتی در حالت پلمپ بوی خاصی ندارد بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید.

قیمت صابون از موارد مهم دیگری است که می‌تواند تا حدودی به تشخیص صابون اصل از نوع تقلبی آن کمک کند. قیمت صابون تریاک اصل رنج مشخصی دارد و در صورتی که قیمت یک صابون بسیار کمتر یا بسیار بیشتر از حد نرمال باشد بهتر است سراغ خرید آن نروید. رنگ صابون تریاک اصل به دلیل ترکیبات موجود در آن کاملا سیاه است. در صورتی که این صابون را با رنگ‌های روشن و متفرقه دیدید بهتر است به اصل بودن آن شک کنید.

پس به طور کلی برای اطمینان از اصل بودن صابون تریاک:

  • از فروشگاه یا سایت‌های معتبر خرید کنید
  • به بوی صابون توجه کنید
  • بسته بندی صابون را از نظر وجود هولوگرام بررسی کنید
  • کشور سازنده آن را چک کنید
  • به قیمت صابون توجه کنید
  • به رنگ صابون توجه کنید

صابون تریاک اصل، خاصیت زیادی داشته که در زیر به طور خلاصه به مزایای فراوان آن اشاره می کنیم:

  • شفاف کننده پوست
  • روشن کننده پوست تا 2 درجه
  • رفع لک، کک و مک و آفتاب سوختگی
  • رفع لک های ماندگاری که در اثر جوش ایجاد شده اند
  • از بین برنده جای اسکار های برجا مانده بر روی پوست
  • نرم کننده قوی پس از هر بار استفاده از صابون تریاک
  • دارای خاصیت از بین برندگی چروک صورت و جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • رفع لکه های سیاه ناشی از ماه گرفتگی یا اپیدرم تیک

صابون 6 گیاه کمون

صابون 6 گیاه کمون گروه گیاهی کمون در زمینه داروهای گیاهی، صابون‌های گیاهی و همچنین اثرات آن‌ها در زندگی روزمره انسان فعالیت می کند.یکی از محصولات این شرکت صابون شش گیاه است که علاوه بر ترکیبات صابون حاوی روغن نارگیل، لانونین، و گلیسیرین نیز بوده که موجب شفافیت، تمیزی، و لطافت پوست می‌شوند.

از دیگر ترکیبات این محصول می‌توان به عصاره گیاهانی همچون بابونه، رازیانه، گل همیشه بهار، آلوئه‌ورا، تی‌تری، و… اشاره داشت که هر کدام در تنظیم چربی صورت و مقابله با جای جوش و لک، لایه‌برداری، رفع جوش‌های سرسیاه، روشن‌کنندگی پوست صورت، و همچنین افزایش شادابی و جوانی صورت اهمیت به سزایی دارند.

با استفاده مستمر از این محصول می‌توانید شاهد نتایج شگفت‌انگیز آن باشید.

استفاده ازاین صابون به هیچ وجه موجب پیری پوست نمی شودو عارضه‌ای بر جای نخواهند گذاشت. در حالی که استفاده از صابون‌های غیرگیاهی و مواد شیمیایی در درازمدت موجب از بین رفتن لایه محافظ پوست شده و چین و چروک و پیری زودرس میشود.

مواد تشکیل‌دهنده صابون شش گیاه کمون

  • روغن نارگیل
  • سدر
  • گل همیشه بهار
  • بابونه
  • رازیانه
  • تی‌تری
  • آربوتین
  • آلوئه‌ورا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *