شورت بچه گانه دخترانه که آهن بدن کودک را تامین می کند

یک پارچه زیبا با طراحی زیبا ممکن است در نهایت به هدف خود عمل نکند، اگر با پارچه مناسب ساخته نشده باشد. در نتیجه، طراحان مد تمایل دارند قبل از دوخت، انتخاب پارچه مناسب را در اولویت قرار دهند.

وقتی صحبت از شورت بچه گانه دخترانه می‌شود، نوع پارچه‌های مورد استفاده در اولویت قرار دارد، زیرا با بهترین پارچه‌ها می‌توانید از حساسیت به لباس جلوگیری کنید و لباس‌های کاملاً راحت بسازید.

برخلاف تصور رایج، بهترین پارچه ها لزوماً پارچه هایی با بهترین طرح ها یا سبک ها یا گران ترین پارچه ها نیستند. درعوض، پوشیدن آنها راحت است، برای پوست مناسب است و با تمام شرایط آب و هوایی سازگار است.

شورت بچه گانه دخترانه

با در نظر گرفتن این موضوع، می‌خواستم آنچه را که باید به دنبال آن باشید، آنچه را که هنگام خرید پارچه برای لباس کودکان و موارد مورد علاقه شخصی من برای استفاده باید بدانید، پوشش دهم.

لباس‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای بچه‌ها بسازید لباس‌های دختر بچه‌ها، کت و شلوار، لباس مجلسی دوزی یا گلدوزی شده، کلاه‌پشتی، بلوز، شلوار، دامن کوچک، شورت  چیزهای زیادی برای درست کردن وجود دارد و شما به بهترین پارچه‌ها نیاز دارید.

برای همه اینها اولین و مهمترین نکته در انتخاب پارچه برای دوخت برای کودک این است که – نرم و غیر تحریک کننده است. برای یک نوزاد تازه متولد شده، توجه اضافی این است که باید در برابر بند ناف بریده شده راحت باشد.

برای نوزادان و بچه‌های بزرگ‌تر، راحتی و ایمنی به‌عنوان ملاحظات اصلی در نظر گرفته می‌شود.شما همچنین نمی خواهید پارچه چسبنده یا لغزنده یا ضخیم باشد پارچه باید قابل تنفس باشد.

پارچه همچنین باید در بسیاری از دوره‌های شستشو مقاومت کند و همچنین در اثر بازی و چرخیدن فرسوده می‌شود، مگر اینکه به مناسبت فرسوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *