شلوار زنانه تنگ که در آن 700 تن تریاک پیدا شد

Levi’s اولین شرکتی بود که شلوار جین سایز بزرگ را عرضه کرد. این یک مجموعه برای زنان بود، اما خود شلوار یک برش مردانه داشت.

از آن زمان به بعد، مفهوم یونیسکس مطرح شد، زمانی که مردان و زنان می توانند لباس های یکسان بپوشند. در فروشگاه، کارشناسان توصیه می کنند چند مدل را که دوست دارید امتحان کنید.

لازم است از قبل فکر کنید که چگونه شلوار زنانه تنگ غیر معمول را ترکیب کنید و بپوشید، برای چه سبکی مناسب هستند. شلوار جین سفید کمر بلند به نظر نجیب، آبی یا فیروزه ای سیاه در تابستان کاربردی ترین و تیره ترین سایه ها برای پاییز و زمستان بهتر است.

شلوار زنانه تنگ

هنگام انتخاب مدل، باید به پارامترهای زیر توجه کنید سبک و طول طراحان مد 3 گزینه را ارائه می دهند. باریک، پهن، پهن، از لگن یا زانو. شلوار می تواند تمام قد یا کوتاه باشد.

اگر به طور طبیعی پاها بلند و نازک هستند، می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر پاها پر هستند، بهتر است به گزینه های رایگان توجه کنید.

تراکم جین  پارچه ای ضخیم با جلوه کششی که نه تنها شما را در دوره پاییز-زمستان گرم می کند، بلکه به شما امکان می دهد حجم اضافی را در ناحیه کمر حذف کنید.

شلوار جین باریک نمی تواند با چنین کاری کنار بیاید، اما پوشیدن آنها راحت است، نه در تابستان گرم. یکی دیگر از گزینه های مناسب برای آب و هوای گرم، شلوار جین نخی است.

رنگ طراحی روشن، گلدوزی یا چاپ اصلی، دکوراسیون جسورانه برای دختران جوان مناسب است. رنگ های آرام، مدل های کلاسیک انتخاب خانم های جوان خواهد بود.

مدل های کلاسیک با تناسب بالا را می توان توسط خانم های بالغ پوشید، آنها نجیب و ظریف به نظر می رسند. شلوار جین طرح دار برای خانم های دارای اضافه وزن راه حلی عالی برای تابستان و آرامش است. آنها حرکات را محدود نمی کنند، خوب می نشینند.

لوازم جانبی مدل های با کمربند بالا نشان دهنده وجود عناصر شیک دکمه ها، سگک ها، جیب های پچ، آویزها هستند. شما باید آنچه را که واقعا دوست دارید انتخاب کنید، چیزی برای ترکیب و پوشیدن وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *