سیب زمینی خلالی سرخ شده که باعث تقویت مژه می شود

بسیاری از افراد سیب زمینی سرخ شده را به سیب زمینی سرخ شده ترجیح می دهند زیرا مغذی تر هستند.

علاوه بر این، سیب زمینی خلالی سرخ شده حاوی فیبر بیشتری نسبت به سیب زمینی سفید است که به کاهش فشار خون و محافظت از قلب در برابر بیماری های قلبی عروقی کمک می کند.

فیبر همچنین به ثابت نگه داشتن قند خون برای مدت طولانی کمک می کند، بنابراین مجبور نیستید یک ساعت (یا بیشتر) بعد دوباره غذا بخورید.

ویتامین B6 در سیب زمینی و در نهایت سیب زمینی سرخ کرده یافت می شود. مطالعات نشان می دهد که به تنظیم هورمون های زنانه در دوران قاعدگی و جلوگیری از حالت تهوع در زنان باردار کمک می کند.

B6 همچنین برای رشد مغز کودکان و سلامت مغز بزرگسالان مفید است. با این حال، منابع سالمتری از B6 وجود دارد، یا می توانید ویتامین B کمپلکس مناسبی مصرف کنید.

با این حال، اگر سیب زمینی سرخ کرده مصرف می کنید، ممکن است مطمئن باشید که آنها به ذهن شما کمک می کنند.

تحقیقات اخیر نشان داده است که سیب زمینی حاوی آهن، روی، مس، منیزیم و فسفر است که همه برای معدنی شدن استخوان ضروری هستند.

کلاژن، که برای سلامت استخوان و مفاصل بسیار مهم است، از ترکیب آهن و روی ساخته می شود. فسفر و کلسیم با هم کار می کنند تا استخوان های قوی تشکیل دهند.

اگر فسفر زیادی داشته باشید و کلسیم کافی نداشته باشید، در معرض خطر پوکی استخوان هستید. تمام پایه های خود را با مقدار کمی سیب زمینی سرخ کرده و مقداری پروتئین بدون چربی می پوشانید.

نشاسته مقاوم در برابر سیب زمینی منبعی از مواد مغذی برای میکروب های خوب روده است. هنگامی که نشاسته مقاوم به روده بزرگ می رسد، باکتری های خوب روده را تغذیه می کند. پس از هضم، توسط این باکتری ها به اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه تبدیل می شود.

نشاسته مقاوم در برابر سیب زمینی عمدتاً به اسید چرب بوتیرات با زنجیره کوتاه متابولیزه می شود. در نتیجه، آنها منبع غذایی ترجیحی باکتری های روده هستند.

مطالعات نشان می دهد که بوتیرات می تواند التهاب روده بزرگ را کاهش دهد، دفاع روده بزرگ را تقویت کند و خطر سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *