ساعت پلیس مردانه که به سمت افراد خلافکار تیر پرتاب می کند

این ساعت پلیس مردانه از برند فسیل با ارزشی عالی برای پول متقاعد می شود. فسیل یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین برندهای ساعت در جهان است.

 سازنده ساعت مخفف ساعت پلیس مردانه مد با کیفیت بالا با قیمت مناسب است. این کرنوگراف مردانه بهترین نمونه برای این موضوع است.

فوسیل کرونوگراف می تواند خیلی بیشتر از اینکه فقط زمان را مشخص کند، انجام دهد. روی صفحه یک پنجره تاریخ و یک نمایشگر 24 ساعته وجود دارد – که در زندگی روزمره کاملاً کاربردی است.

این ساعت پلیس مردانه از نظر بصری برای من جذابیت دارد. کرنوگراف قهوه ای را می توان برای هر موقعیتی پوشید. لهجه های روشن روی صفحه و عقربه ها به یک برجسته واقعی تبدیل می شوند.

ساعت پلیس مردانه

نماد این ساعت فسیلی شیشه مخصوص آن است که به رنگ قهوه ای است. ممکن است در ابتدا غیرعادی به نظر برسد و واقعاً خاص نباشد.

اما به محض اینکه ساعت را در دست بگیرید متوجه خواهید شد که شیشه رنگی آن چقدر با سبک کلی مطابقت دارد. برای من، این ساعت را غیرقابل انکار و خاص می کند.

متاسفانه هیچ شیشه یاقوت کبود در این ساعت مردانه تعبیه نشده است. با این حال به سختی می توانید ساعتی با این شیشه خاص در این رنج قیمت پیدا کنید. 

فقط به خاطر داشته باشید که کریستال معدنی تقریباً به اندازه کریستال یاقوت کبود بادوام نیست. این برای مدل های با قیمت بالا اهمیت بیشتری دارد.

این ساعت مردانه از مجموعه ماشین های فسیلی می آید و بسیار مقاوم است. بدنه از فولاد ضد زنگ جامد ساخته شده و روکش مشکی دارد. نکته مهم: پوشش روی این مدل بسیار ضخیم است، بنابراین تضمین می شود که پوسته پوسته نمی شود.

ساعت مردانه فسیل تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است. با ساعت مردانه فسیل بدون هیچ مشکلی می توانید دستان خود را بشویید یا حتی دوش بگیرید. به طور کلی، کیفیت پردازش این ساعت مردانه من را متقاعد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *