زنی با جوراب واریس سیگواریس بالای زانو برای همسر خود کت درست کرد

قبل از استفاده از جوراب های فشاری، مشورت با پزشک ضروری است. این جوراب‌های ساق بلند در اندازه‌ها و طول‌های مختلف موجود هستند.

باید بر اساس اندازه‌گیری‌های پای بیمار در KOMFORT HEALTH به دقت مناسب باشند. پزشک شما می تواند اندازه دقیق جوراب را ارزیابی کند.

جوراب واریس سیگواریس بالای زانو معمولاً در طول روز پوشیده می شوند و در شب خارج می شوند. این ممکن است برای شرایط مختلف متفاوت باشد، بنابراین توصیه می شود توصیه های پزشک خود را دنبال کنید. 

بسته به شرایط بیمار، جوراب ها ممکن است روی یک یا هر دو پا پوشیده شوند. استفاده از جوراب های فشاری را متوقف کنید زیرا گشاد می شوند، آنها فشرده سازی مناسبی را ایجاد نمی کنند و بنابراین موثر نیستند.

جوراب واریس سیگواریس بالای زانو

جوراب فشاری دیابتی برای همه کسانی که نیاز به حمایت از گردش خون دارند مفید است. این جوراب ها برای مردان، زنان و کودکان به طور یکسان مفید هستند.

جوراب‌های فشرده‌ای که برای بیماران دیابتی طراحی شده‌اند باشکل دقیق پا مش‌بندی می‌شوند. این جوراب ها بدون کش هستند و به هم چسبیده و دسته نمی شوند.

 از این رو، هر گونه ناراحتی را که پوشنده ممکن است تجربه کند، محدود می کند. جوراب های فشرده به سایش پوست و کاهش آسیب های ناشی از اصطکاک کمک می کنند.

 این جوراب ها دارای اجزای کشسان قوی هستند که به شکل گیری ساختار آنها کمک می کند. این فشار جریان خون صاف و مناسب را در بدن تضمین می کند.

این تمرین ورم پا را کاهش می دهد. علاوه بر این، این جوراب ها از لخته شدن همراه با سایر بیماری ها مانند ترومبوز ورید عمقی جلوگیری می کنند. جوراب های فشاری فقط توسط بیماران دیابتی ترجیح داده نمی شود.

برخی دیگر برای داشتن جریان خون کارآمد، آنها را در رانندگی های طولانی و پروازها استفاده می کنند. افرادی که از اختلال گردش خون رنج می برند ترجیح می دهند از این جوراب ها برای حمایت بیشتر استفاده کنند.

این جوراب ها می توانند تا حد زیادی از آسیب جلوگیری کنند. برای برخی، جوراب های فشاری نقشی حیاتی در حفظ تعادل سلامت آنها ایفا می کنند. امروز یک جفت را از طریق KomfortHealth Canada درب منزل تحویل بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *