دمپایی مجلسی پاشنه بلند در زندان مردان پخش شد

بهترین برند دمپایی دنیا بدون شک برندهایی هستند که بهترین مدل ها را تولید می کنند و ضمن ارائه ظرافت، سلامت پا را به خطر نمی اندازند.

در تولید دمپایی مجلسی پاشنه بلند از چوب پنبه، چوب، نی، پلی استر، پارچه، پلاستیک، چرم مصنوعی و چرم طبیعی استفاده می شود.

در حالی که دمپایی های ساخته شده از مواد پلی استر باعث تعریق پاها می شود. دمپایی های ساخته شده از مواد چوبی استفاده راحت تری را ارائه می دهند.

بنابراین راحت ترین برندهای دمپایی دمپایی را از مواد چوبی تولید می کنند. این ماده به کار رفته در زیره دمپایی است که تعیین می کند آیا برای سلامت پا مناسب است یا خیر.

دمپایی مجلسی پاشنه بلند

سالم ترین انواع کف پا عبارتند از:

پلی اورتان یک ماده با پایه آلی است که بیشتر در تولید مواد فوم دار، چسب و الیاف مصنوعی استفاده می شود. از این رو کیفیت. همراه با فوم با کیفیت بالا، شکل پا را به خود می گیرد. 

دمپایی های فوم و پلی اورتان به دلیل ضد باکتری بودن، قابل پاک شدن و سبک بودن ترجیح داده می شوند.

کفی چوبی به مرور زمان شکل پا را به خود می گیرد. در صورت تعریق باکتری تولید نمی کند.

زیره دمپایی چوب پنبه ای پا را عرق نمی کند و به راحتی فرم پا را به خود می گیرد. از نظر ویژگی های آناتومیکی و ارتوپدی نسبت به سایر انواع زیره دمپایی سالم تر است.

بیماری های مشابه پا مانند خار پاشنه، صاف شدن کف پا و مشکلات پوستی پا به دلیل تعریق معمولاً به دلیل پوشیدن دمپایی و کفش نامناسب ایجاد می شود. 

مهم است که پاها به خصوص در تابستان نفس بکشند. انواع برجسته دمپایی برای سلامت پا عبارتند از:دمپایی هایی که مطابق با ساختار پا تولید می شوند، دمپایی آناتومیکال نامیده می شوند.

دمپایی های آناتومیک که می توان آن را به عنوان نسخه بهبود یافته مدل های دمپایی ارتوپدی بیان کرد، در درمان پاهای دارای خار پاشنه، انگشتان پا و مشکلات ارتوپدی کاربرد دارد.

این دمپایی ها که در آن از چرم واقعی برای تنفس پا استفاده شده است، در فروشگاه ها و همچنین در فروشگاه های فروش محصولات پزشکی و داروخانه ها به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *