دمپایی مجلسی مشکی قادر به تولید سرما در روزهای گرم تابستان است

همانطور که مشخص است دمپایی نوعی کفش است که در ابتدا روی پا پوشیده می شود و بر خلاف کفش معمولا در جلو و پشت باز است و به پاها اجازه تنفس می دهد و راحت تر از کفش است.

ویژگی های دمپایی مجلسی مشکیدارای ناحیه پاشنه عمیق است، بنابراین به خوبی پای شما را می گیرد و به شما اجازه می دهد قدم های سالم تری بردارید.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته دمپایی Birkenstock این است که به جلوگیری از اختلالات وضعیت بدن و بدشکلی پا کمک می کند.

دمپایی نوعی کفش پشت باز است که می تواند در اشکال مختلف به خصوص در منزل استفاده شود. از پارچه، پشم، ابریشم، چوب، چرم، لاستیک یا مواد مصنوعی ساخته شده است.

اولین دمپایی ها کفش های بدون پاشنه و دم باز بودند که در دهه 1400 در اروپا شروع به پوشیدن کردند.

مواد تشکیل دهنده محصول: کروک های اصلی با فوم کراسلیت ساخته شده و فوق العاده سبک هستند. به محض پوشیدن این محصول، آن نرمی را روی پاهای خود احساس می کنید، مواد به کار رفته در کروکس های بدلی سخت تر از کروکس های اصلی است.

لوگوی کروکس روی دمپایی: آرم اصلی روی برخی از کروکس های بدلی استفاده نمی شود.

عرق نمی کند و پا را مزاحم نمی کند یکی از شناخته شده ترین ویژگی های دمپایی سابوت این است که حتی اگر ساعت ها بایستد باعث تعریق پا نمی شود. سوراخ های هوای کوچک در همه مدل های دمپایی باعث می شود که هر بار که پا حرکت می کند هوا وارد آن شود و پا را راحت نگه دارد.

ساختار تنفسی: انواع مفیدی مانند دمپایی سابو و دمپایی ارتوپدی به لطف مواد استفاده شده و ساختار سوراخ دار آنها تنفس می کنند. پاها و دمپایی های قابل تنفس بو نمی دهند، پاها را عرق نمی کنند و باعث عفونت هایی مانند قارچ نمی شوند.

آیا دمپایی های Birkenstock می توانند خیس شوند ؟ به طور کلی تصور می شود که اگر دمپایی خیس شود، مارک خراب می شود، که کاملاً درست نیست. کف چوب پنبه ای دمپایی ها در حین تولید با یک لایه ضد آب آب بندی می شود. این لایه تا زمانی که از بین نرود آب را جذب نمی کند .

ساده ترین راه برای تغییر رنگ کف Birkenstocks با خاک و چمن است. هر سه هفته یکبار کف کف را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و بگذارید یک شب خشک شود. اگر گل آلود است، عصر همان روز آن را با دستمال مرطوب تمیز کنید. اجازه ندهید خیلی خیس شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *