دفتر سیمی کوچک که برای تولید آن از پشم حیوانات وحشی استفاده می شود

مانند هر دفترچه یادداشت دیگری، یک دفتر سیمی کوچک قبل از هر چیز باید به شما کمک کند تا افکار و احساسات خود را بنویسید یا ترسیم کنید. این دفترچه ای است که می توانید تمام افکار و خیالات خلاقانه، ایده ها و حتی منابع خود را در آن جمع آوری کنید.

همچنین، اگر دائماً در آن نقاشی بکشید، به مرور زمان خواهید توانست مسیر خلاقیت خود را تغییر دهید، چه پیشرفتی در طراحی داشته اید. دلیل دیگری برای شروع طرح‌بندی وجود دارد.

مثلاً به مسافرت می روید یا به چیزی علاقه دارید و می خواهید آن را با نقاشی منعکس کنید، اما در یک مکان، به طوری که فقط با توجه به نقاشی های شما شبیه یک آلبوم با عکس به نظر برسد. اینجاست که کتاب های طراحی به کمک می آیند.

دفتر سیمی کوچک

اسکچ پد چیست؟ Sketchpad نیز یک کتاب طراحی است. اما، بر خلاف کتاب طراحی، می تواند با صفحات خط دار و کاغذ ضخیم کمتر باشد. اسکچ‌پدها بزرگ‌تر و دارای مارپیچ هستند، در حالی که یک دفترچه می‌تواند صفحاتی چسب‌دار یا دوخته شده داشته باشد.

تفاوت بین دفترچه طراحی و دفترچه یادداشت چیست؟ اول، چگالی کاغذ. در نوت بوک ها می تواند حتی پایین تر باشد، در اینجا دوم، بافت کاغذ است. در نوع چسباندن و البته ظاهر و پوشش نیز تفاوت هایی وجود دارد.

یک دفترچه مارپیچ کاملاً عرفانی و اخروی به نظر می رسد، اما این دفترچه مارپیچ نیست. مارپیچ به صحافی اشاره دارد که دفترچه یادداشت را در کنار هم نگه می دارد.

به نظر می رسد یک چوب پنبه بلند که از بالا به پایین حرکت می کند. نوت‌بوک‌های حلقه‌دار شبیه هم هستند. به جای یک مارپیچ بلند، حلقه‌های متصل بیشتر شبیه گیره‌هایی هستند که روی صفحات قرار می‌گیرند.

صحافی مارپیچی به نوت بوک اجازه می دهد صاف قرار گیرد تا بتوانید صفحات را به جلو و عقب برگردانید. انواع نوت بوک های مارپیچ می توانند از 70 تا 200 صفحه یا بیشتر داشته باشند، اگرچه 120 صفحه رایج ترین هستند.

نوت بوک های مارپیچی اغلب دارای کاغذ خطی هستند، اما گاهی اوقات داخل آن خالی است. بقیه دارای صفحات نمودار هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *