دستمال کاغذی عمده سافتلن رطوبت پوست را تامین می کند

دستمال کاغذی حوله ای جاذب و یکبار مصرف است که از کاغذ ساخته می شود. در بریتانیا به دستمال کاغذی برای آشپزخانه رول آشپزخانه، کاغذ آشپزخانه، حوله آشپزخانه نیز گفته می شود. 

برای مصارف خانگی، معمولاً به صورت رولی از ورق های سوراخ دار فروخته می شود، اما برخی از آن ها به صورت پشته هایی از ورق های از پیش برش خورده و از پیش تا شده برای استفاده در دستگاه پخش حوله کاغذی فروخته می شوند.

 برخلاف حوله های پارچه ای، حوله های کاغذی یکبار مصرف هستند و فقط باید یک بار استفاده شوند. حوله‌های کاغذی آب را جذب می‌کنند، زیرا به‌طور آزاد بافته شده‌اند، که همچنین اجازه می‌دهد آب بین الیاف در برابر جاذبه حرکت کند.

دستمال کاغذی عمده سافتلن اهداف مشابهی با حوله های سنتی دارند، مانند خشک کردن دست ها، پاک کردن پنجره ها و سایر سطوح، پاک کردن گرد و غبار، و از بین بردن لکه ها.

دستمال

 حوله‌های کاغذی معمولاً در توالت‌های مشترک استفاده می‌شوند، زیرا حوله‌های کاغذی اغلب بهداشتی‌تر از خشک‌کن‌های دستی با هوای گرم یا حوله‌های پارچه‌ای مشترک در نظر گرفته می‌شوند.

در سال 1907، شرکت کاغذ اسکات از فیلادلفیا، پنسیلوانیا ، دستمال های کاغذی را برای جلوگیری از انتشار سرماخوردگی از طریق حوله های پارچه ای در دستشویی ها معرفی کرد.

 باور عمومی این است که این تا حدی تصادفی بود و راه حلی برای یک واگن راه آهن پر از رول های بلند دستمال توالت که برای برش مناسب نبودند. در سال 1919، ویلیام ای.

کوربین، هنری چیس و هارولد تیتوس شروع به آزمایش با دستمال کاغذی در ساختمان تحقیق و توسعه شرکت براون در برلین، نیوهمپشایر کردند. 

تا سال 1922، کوربین در حال تکمیل آن بود محصول خود را آغاز کرد و تولید انبوه را در کارخانه Cascade Mill در خط برلین گورهام آغاز کرد.

 این محصول دستمال کاغذی Nibroc نام داشت. در سال 1931، شرکت کاغذ اسکات از فیلادلفیا، پنسیلوانیا ، رول های دستمال کاغذی خود را برای آشپزخانه معرفی کرد. در سال 1995، کیمبرلی کلارک شرکت کاغذ اسکات را تصاحب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *