خفگی تلویزیون سامسونگ چینی با خوردن پفک

برای لذت بردن از فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود، داشتن یک تلویزیون با کیفیت ضروری است.

 سامسونگ با تلویزیون های فراوان خود یکی از رهبران بازار است. سامسونگ QLED 85 در حال حاضر در معرض فروش است و به شما امکان می دهد 600 یورو صرفه جویی کنید.

 اندازه تلویزیون سامسونگ چینی است و دارای فناوری QLED 4K است که رنگ‌های زنده را با نقاط کوانتومی ارائه می‌کند.

به لطف فناوری Dolby Atmos، از تجربه صدای سینمایی از اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود لذت می برید. هر جزئیات با وضوح و عمق آشکار می شود.

 این تلویزیون دارای پردازنده Quantum Processor 4K است که بهترین تجربه تلویزیون را در 4K UHD ارائه می دهد. به لطف هوش مصنوعی و یادگیری عمیق، می‌توانید از تمام محتوای خود با کیفیت 4K UHD لذت ببرید. 

این تلویزیون متصل، Samsung Gaming HUB را برای اجرای بازی های مورد علاقه شما ارائه می دهد.

 شما همچنین برنامه های مورد علاقه خود را دارید، مانند Netflix، Prime Video یا حتی Disney+. با این تلویزیون حتی می توانید تماس های تصویری را روی صفحه نمایش بزرگ برقرار کنید.

قیمت تلویزیون QLED 85 سامسونگ چقدر است؟

به طور معمول تلویزیون سامسونگ QLED 85 با قیمت 3299 یورو نمایش داده می شود. به لطف یک پیشنهاد تبلیغاتی در حال حاضر با قیمت 2699 یورو فروخته می شود. شما 600 یورو پس انداز می کنید.

 تا 10 ژانویه آینده، شما همچنین می توانید از پیشنهاد بازپرداخت 400 یورو استفاده کنید. برای انجام این کار، به سادگی یک درخواست آنلاین ارسال کنید. 

بازپرداخت ظرف 4 هفته از تاریخ تأیید پرونده دریافت می شود. با سفارش در سایت سامسونگ، ارسال با راه اندازی رایگان و پرداخت در 3 یا 4 قسط رایگان می باشد

سامسونگ همچنین برای دستگاه قدیمی شما و 24 ماه گارانتی ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *