برای خرید بالش های مبل می توانید به خرده فروشان مراجعه کنید

در مورد اینکه کجا آنها را پیدا کنید، بالش ها در بسیاری از خرده فروشان و از سازندگان Etsy در دسترس هستند. همچنین می توانید پارچه بخرید و خودتان آنها را بدوزید یا توسط یک متخصص محلی تهیه کنید.

اسمیت از انتخاب Jungalow و همچنین مبل راحتی 8 نفره گزینه های گسترده HomeGoods خوشش می آید. فیشر بالش‌های روکش CB2، Crate & Barrel و RH را دوست دارد.

ما از Robshaw، Smith و Fisher ایده هایی در مورد چگونگی تقویت بازی بالش خود پرسیدیم. در اینجا پنج نکته وجود دارد.مبل کرم یا خاکستری خنثی کاملی برای مونتاژ بالش هایی است که استایل شما را بیان می کند.

رابشاو می‌گوید: اگر پالت طبیعی آرام‌بخش کاپشن خلبانی اصل امریکا را دوست دارید، به رنگ روکش‌های خود بچسبید و با بالش‌هایی با اشکال مختلف و در بافت‌های مختلف، بافت‌ها، پارچه‌های توید و چاپ‌های تن به تن به آن علاقه‌مند شوید.

مبل

اگر از پررنگ شدن نمی ترسید، یک رنگ را انتخاب کنید، سپس چندین سایه آن رنگ را آزمایش کنید. یا چندین رنگ را با هم ترکیب کنید که رنگ های دیگر اشیاء اتاق را می گیرد. فیشر می گوید: «مهم ترین چیز این است که مطمئن شوید یک رنگ منسجم در تمام بالش های شما وجود دارد.

اگر مبل برای استراحت و تماشای لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز تلویزیون است، مطمئن شوید که بالش های راحت با روکش های نخی یا کتان قابل شستشو دارید. حیوانات خانگی و کودکان را نیز در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال، بافتنی درشت یا خز مصنوعی شلوار مازراتی مشکی برای هر کسی که گربه دارد ایده آل نیست، و اگر بچه هایی دارید که روی مبل غذا می خورند، ابریشم یا مخمل انتخاب خوبی نیست.

  • منابع:
    1. .Pillows can give a sofa new life. Here’s how to pick them
  • تبلیغات: 
    1. برنج بخورید ولی لاغر بمانید!
    2. برای اولین بار از عسل در ساخت سفینه های فضایی استفاده شد.
    3. بسیاری از مردم قدرت رنگ را دست کم می گیرند!
    4. دانشمندی که توانست با این روش بیماری ایدز را درمان کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *