با زغال اکتیو پرندگان مبل های خود را نو کنید

مهم است که فوراً یاد بگیرید که زغال فعال مشابه زغال چوب در کباب یا آتش چوب زغالی نیست.

زغال چوب فعال از مقداری ماده از زغال چوب، معمولاً بامبو، چوب، زغال چوب یا در صورت تمایل، زغال چوب پوسته نارگیل تشکیل شده است که بدون اکسیژن می سوزد و زغال می شود.

سپس زغال اکتیو پرندگان تا دمای بالا گرم می شود و در یک فرآیند چند مرحله ای در معرض گازهای خاصی قرار می گیرد تا بسیار متخلخل شود. این بخش فعال سازی فرآیند است.
هنگامی که فعال می شود، افزایش سطح مولکول ها می تواند به شدت به هر ماده ای متصل شود. این فرآیند جذب (که نباید با جذب اشتباه گرفته شود) همان چیزی است که زغال چوب را بسیار قدرتمند می کند.

زغال چوب فعال واقعی بی بو، بی مزه و غیر سمی است.زغال چوب فعال سمی شناخته نشده است، اما ویتامین ها یا داروها را نباید در عرض دو ساعت مصرف کرد زیرا ساختاری دارد که از جذب آن در بدن جلوگیری می کند. 

مانند هر ماده دیگری، همیشه لازم است که قبل از استفاده داخلی توسط یک پزشک یا متخصص پزشکی بررسی شود، به ویژه در شرایط اورژانسی یا تهدید کننده زندگی، یا در صورت وجود هرگونه مشکل زمینه ای برای سلامتی.

لازم به ذکر است که زغال فعال با خاکستر حاصل از سوزاندن چوب، زغال در خانه یکی نیست و باید به این جزئیات توجه شود.

همچنین، غذاها یا نوشیدنی‌هایی که با زغال فعال تغذیه می‌شوند توصیه نمی‌شوند، زیرا زغال چوب می‌تواند به مواد مغذی موجود در غذاها یا نوشیدنی‌ها متصل شود و آنها را به جای تقویت‌کننده، کمتر مغذی کند.زیرا زغال چوب فعال به مواد مغذی متصل می شود.

بهتر است یک ساعت قبل یا بعد از هر مکملی از هیچ مکمل غذایی استفاده نکنید. در هر دوز حداقل 3-4 لیوان آب بنوشید و سعی کنید در طول روز آب بنوشید. آب برای حذف سموم ضروری است. اگر زیاد آب ننوشید، خطر یبوست افزایش می یابد.

زغال فعال سموم موجود در معده را به خود متصل می کند و به دفع آنها در هنگام جذب کمک می کند. بسیار متفاوت از زغال چوب کبابی است، مکمل های آن با حذف مواد شیمیایی که در صورت بلعیدن می توانند خطرناک باشند، فعال می شوند.

فعال سازی در طول زمان منافذ بیشتری ایجاد می کند تا مواد سمی در روده به دام بیفتد. این سموم شامل داروها، سموم محیطی و اجزای غذایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *