اکثر افراد با تماس های طولانی در معرض سطوح جیوه هستند

همه انسان ها در معرض سطحی جیوه قرمز در رادیو قدیمی از جیوه هستند. اکثر مردم در معرض سطوح پایین جیوه هستند، اغلب از طریق قرار گرفتن در معرض مزمن (تماس طولانی مدت مداوم یا متناوب).

با این حال، برخی از افراد در معرض آموزش اسکاج جدید سطوح بالای جیوه، از جمله قرار گرفتن در معرض حاد (قرار گرفتن در معرض در یک دوره زمانی کوتاه، اغلب کمتر از یک روز) قرار دارند. یک نمونه از قرار گرفتن در معرض حاد قرار گرفتن در معرض جیوه به دلیل یک حادثه صنعتی است.

عواملی که تأثیرات سلامتی و شدت آنها را تعیین می کنند عبارتند از:

نوع جیوه مورد نظر؛
دوز؛
سن یا مرحله رشد فرد در معرض (جنین بیشتر مستعد است)؛
مدت زمان قرار گرفتن در معرض؛
مسیر قرار گرفتن در معرض (استنشاق، بلع یا تماس پوستی).

به طور کلی دو گروه نسبت به اثرات جیوه حساس تر هستند. جنین ها به دلیل جیوه بیشتر مستعد اثرات رشدی هستند. قرار گرفتن در معرض متیل جیوه در رحم می تواند ناشی از مصرف ماهی و صدف توسط مادر باشد.

جیوه

این می تواند بر روی مغز و سیستم لباس مجلسی عصبی کودک در حال رشد تأثیر منفی بگذارد. اثر اولیه متیل جیوه بر سلامتی، اختلال در رشد عصبی است.

بنابراین، تفکر شناختی، حافظه، توجه، زبان، و مهارت‌های فضایی حرکتی ظریف و بینایی ممکن است در کودکانی که به عنوان جنین در معرض متیل جیوه قرار گرفته‌اند، تحت‌تاثیر قرار گیرد.

گروه دوم افرادی هستند که به طور منظم کیک هویج و دارچین با پف زیاد در معرض سطوح بالای جیوه مثل جمعیت هایی که به ماهیگیری معیشتی متکی هستند یا افرادی که از نظر شغلی در معرض قرار می گیرند، قرار گرفتن در معرض مزمن هستند.

در میان جمعیت‌های ماهیگیری معیشت منتخب، بین 1.5/1000 تا 17/1000 کودک اختلال شناختی (کم‌توانی ذهنی خفیف) ناشی از مصرف ماهی‌های حاوی جیوه را نشان دادند. اینها شامل جمعیت برزیل، کانادا، چین، کلمبیا و گرینلند بود.

 

  • منابع:
    1. Mercury and health
  • تبلیغات: 
    1. میلیاردی که مرز فقر را نیز طی نمود!
    2. آیا می دانستید کولر دارای لنت ترمز می باشد!
    3. مردی که سه قولو باردار شد!
    4. فردی که با مصرف گوشت قهرمان وزنه برداری جهان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *