استفاده از پارچه داکرون شمعی برای لباس ویروس کرونا را از بین می برد

اولین پارچه مخملی و  پارچه جیر که تا به حال ساخته شد در قرن سوم قبل از میلاد در چین بافته شد. بعداً در سراسر اروپا گسترش یافت و در دوران رنسانس محبوبیت زیادی به دست آورد. ایتالیا با تولید طرح های پیچیده برای اشراف به تولید کننده مخمل پیشرو تبدیل شد.

جای تعجب نیست که در طول قرن بیستم با ما بوده است. آن لباس‌های سر تا پا مخملی و لباس‌های خوش فرم که در دهه 70 رایج بودند را به خاطر دارید؟ مخمل یک پارچه منتخب ثابت برای بسیاری از طراحان، هم در بخش های لباس های آماده و هم در بخش های مد لباس بوده است.

رنگی سلطنتی برای پارچه داکرون  به مجموعه های پاییز/زمستان 2016 و 2017 اضافه کرد، در سال 2018 بازگشت بزرگی داشت و مطمئناً انتظار می رود در سال 2019 مد روز باقی بماند.

پارچه

می توانید انواع مختلفی از لباس ها را با رنگ های مختلف ترکیب کنید: قرمز با مشکی، شرابی و قهوه ای عالی به نظر می رسد.

با این حال، یک توصیه کلی در مورد مخمل و  پارچه شمعی را به خاطر داشته باشید: قانون مربوط به سه رنگ در لباس را با دو رنگ یا سایه جایگزین کنید. از چاپ های مینیمالیستی یا قومی نیز خودداری کنید.

یکی از رازهایی که چرا لباس های مخملی بسیار محبوب هستند، سادگی آنهاست. آنها به لطف پرده های شگفت انگیز، عمق رنگ و درخشش شیک خود شگفت انگیز به نظر می رسند.

ایده خودکفایی پارچه کاپشن مخملی حیا و اعتدال را در آرایش، جواهرات و ترکیب با سایر پارچه ها یادآوری می کند. اگر دو شرط اول کاملاً قابل درک باشد، نکته آخر نیاز به توضیح دارد.

  • منابع:
    1. Velvet Fabrics in Luxury Trends 2018
  • تبلیغات: 
    1. معرفی چند ایده خلاقانه برای تبلیغات!
    2. با این روش ها یک فرد شاد در جامعه باشید
    3. راه هایی که شما را به ثروت نزدیکتر می کند
    4. عهد نامه ی ترکمن چای با چه خودکاری امضا شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *