از حنا هندی برای تاتو می توانید برای هایلایت کردن مو استفاده کنید

جدیدترین طرح های مهدی قطعا در فصل عروسی اعمال می شود. در چنین شرایطی، ما به شما طرح های مد روز را می گوییم که فوری می شوند و همچنین بسیار شیک به نظر می رسند.

پس بیایید نگاهی به طرح های زیبا حنا هندی برای تاتو بیندازیم.اگر به دنبال طرحی مشابه برای جلو دست نیز هستید، این طرح بسیار زیبا به نظر می رسد. در این مشاهده خواهید کرد که حنای خوب روی تمام انگشتان زده شده است.

یک طرح گرد در وسط ساخته شده است. در کنار این طرح بسیار زیبایی بر روی مچ دست داده شده است.این نوع طرح های برگ در گل تیکی مهندی بسیار زیبا به نظر می رسند.

وقتی درست میشه رنگش خیلی قشنگه چون دورش حنا غلیظ میزنن.طرح مهندی گرد این روزها بسیار مد شده است. در چنین شرایطی می توانید به این شکل یک طرح گرد در پشت دست خود بسازید.

که در آن کار ظریفی وجود دارد و شکل دستبند به همراه طرح چک روی انگشتان دست داده می شود.می توانید به جای گرد، طرح مهندی مربعی نیز درست کنید.

بسیار شیک به نظر می رسد. مطمئن شوید که طرح ها را با آن در انگشتان خود پر کنید.می توانید تیکی مهندی گرد را در این نوع طرح کامل اعمال کنید. بسیار زیبا به نظر می رسد.

با این کار اگر رنگ ناخن قرمز رنگ بزنید، دستانتان بسیار زیبا به نظر می رسد.اگر می خواهید مهندی را روی هر دو دست بزنید، می توانید همان طرح را بسازید. شکلی که در این تصویر وجود دارد طرح بسیار زیبای مهندی در هر دو دست ساخته شده است و بسیار زیبا نیز به نظر می رسد.

فضای انگشت کافی برای اعمال طرح های بسیار سنگین mehndi وجود ندارد. در چنین شرایطی می توانید به کمک دات مهندی طرح های خوبی بسازید.

در تصویر بالا انواع مختلفی از طرح ها را به شما نشان می دهیم که می توان آنها را در قسمت جلو و پشت انگشت اعمال کرد.

آنها انواع مختلفی از طرح ها را با کمک نقطه، خطوط و منحنی نشان می دهند. با استفاده از این نوع طرح مهندی روی منافذ می توانید کل انگشت را بپوشانید.

در کنار این نوع طرح مهندی باید طرح های مناسبی را نیز بر روی کف دست خود اعمال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *